08:05 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قالیباف

لزوم نوسان شاخص در محدوده مشخص برای ایجاد کف حمایتی مناسب صعود
نماد برتر- بازار درحالی به دلیل کمبود نقدینگی، قدرت لازم برای شروع روندی مثبت را ندارد که بهتر است شاخص‌ برای مدتی در محدوده مشخص نوسان کند تا با ایجاد کف حمایتی مناسب، آمادگی لازم برای صعود را کسب کند.
اقدامات اجرایی در دوره ریاست/ شرط جدید ورود سرمایه گذاران به بورس
نماد برتر- رئیس سابق سازمان بورس با اعلام اقداماتی که در سال جاری اجرا و تقویت شده، گفت: سرمایه گذاران از این به بعد پس از گذراندن دوره ۶ ماهه آموزشی و موفقیت در آزمون می توانند وارد این بازار تخصصی شوند.
نامزدهای جدی حضور در انتخابات ریاست جمهوری / احمدی نژاد فعلا نیست
نماد برتر- نماینده مجلس با اعلام معرفی نامزدهای جدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده از عدم تحرک احمدی نژاد برای حضور در این عرصه خبر داد .
مطالبات سهامداران و نهادهای مالی از رییس سازمان بورس درباره تخلفات
نماد برتر-جمعی از سهامداران، نهادهای مالی و سرمایه گذاری خواستار تغییر و اصلاح تخلفات در بازار سرمایه از رئیس سازمان بورس شدند .
حمایت از قالیباف اصل و رئیس جدید سازمان بورس + درخواست از دولت و مجلس
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با دفاع از عملکرد ۱۱ ماهه قالیباف اصل و حمایت از پنجمین رئیس سازمان بورس، خواهان تقویت دولت و مجلس و ارکان بازارسرمایه از دهقان دهنوی شد.
علت اصلی استعفای بی سابقه دو رئیس بورس در ۱۱ ماه / اولویت اول مسئول جدید
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه استعفای بی سابقه دو رئیس سازمان بورس در ۱۱ ماه را واکنشی به مداخلات مغایر منافع سهامداران دانست و خواهان حفظ استقلال نهاد ناظر شد .
معاون وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس شد
نماد برتر- سکانداری سازمان بورس و اوراق بهادار، به محمدعلی دهقان دهنوی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی رسید.
دفاع از قالیباف اصل و درخواست مخالفت وزیر اقتصاد با استعفا + حضور در هیات دولت
نماد برتر- انجمن توسعه سرمایه گذاری حرفه ای ضمن دفاع از عملکرد قالیباف اصل ، خواهان مخالفت وزیر اقتصاد با استعفا و حضور رئیس سازمان بورس در جلسات هیات دولت شد .
دو عامل موثر بر اخذ رمق فروش‌های هیجانی و آمادگی بازار برای حرکت صعودی
نماد برتر- در شرایطی انتقادها به دولت درباره وضعیت فعلی بورس ادامه دارد که با افزایش ارزش معاملات خرد و تقاضای قابل توجه در برابر عرضه‌ها، انتظار می رود رمق فروش‌های هیجانی گرفته و بازار آماده حرکت صعودی شود.
استعفای رییس سازمان بورس و اوراق بهادار تقدیم وزیر اقتصاد شد
نمادبرتر- دکتر حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، استعفای دوباره خود را به دلیل فراهم نشدن شرایط اعلامی، به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارایه کرد.
جلسه فوق العاده با دژپسند و قالیباف اصل برای رسیدگی به وضعیت بحرانی
نماد برتر- نماینده مجلس از جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی برای رسیدگی به وضعیت آشفته و بحرانی بورس با حضور وزیر اقتصاد و رییس سازمان بورس خبر داد.
تصویب کلیات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره صنعت مهم بورسی
نماد برتر- کلیات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره صنعت مهم بورسی یعنی فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار برای قطع دست رانتخواران و کنترل قیمت‌ها تصویب شد.
قیمت‌گذاری دستوری محصولات رد شد / توصیه اکید به مدیران شرکت ها
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اشاره به مخالفت نهادهای ناظر و اجرایی بورس با قیمت‌گذاری دستوری برخی از محصولات گفت: هیات مدیره شرکت‌ها فقط قوانین بازار سرمایه را ملاک عمل قرار دهند.
رئیس مجلس از طرح توسعه دو زیرمجموعه فولاد مبارکه بازدید کرد
نماد برتر- رئیس مجلس در بازدید از طرح توسعۀ دو زیرمجموعه فولاد مبارکه گفت: در سیاست‌گذاری‌ها باید تصدی‌گری دولت را کمتر کرد و اجازه داد طبق اصل ۴۴، کار در اختیار مردم و نیروهای جوان باشد .
سهامداران از وزارت صنعت و مدیران فولادی شکایت کردند/ فهرست امضا کنندگان
نماد برتر- برخی سهامداران با ارسال نامه ایی به رییس سازمان بورس ، اقدام به شکایت از وزارت صنعت و برخی مدیران شرکت های فولادی به دلیل مصوبه حاشیه ساز کردند.