04:43 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قشم

عرضه انواع فرآورده‌ هیدروکربوری در بورس انرژی
نماد برتر- امروز شنبه ۲۰ دی ماه، رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری است.
سود ۹۰ شرکت بورسی از طریق سجام واریز شد / امکان پرداخت مطالبات سهام
نماد برتر- مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به امکان پرداخت مطالبات سهام افراد از سجام گفت: تا ۲۵ آذر ۹۰ شرکت بورسی از سامانه توزیع سود استفاده کردند.
فاز نخست‌ پالایشگاه نفت سنگین قشم تا پایان سال افتتاح می شود
نماد برتر- استاندار هرمزگان با اشاره به اجرای سه پروژه مهم در حوزه نفت و انرژی، گفت: بر اساس پیش بینی انجام شده، اسکله نفتی حرا و فاز نخست پالایشگاه نفت سنگین قشم تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
ترخیص ۵۷۰۰ تن برنج وارداتی در قشم آغاز شد
نماد برتر- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز روند ترخیص پنج هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی مانده در انبارهای گمرک قشم در پی تعیین مهلت دستگاه قضایی خبر داد.
بررسی امروز واگذاری سهام عدالت و پاسخ وزیر اقتصاد به ۲۲ سئوال نمایندگان
نماد برتر- کمیسیون اقتصادی مجلس امروز اقدام به بررسی واگذاری سهام عدالت می کند و وزیر اقتصاد سه شنبه به ۲۲ سئوال نمایندگان پاسخ خواهد داد.
کدام ایرلاین ها به دستور وزیر راه مبنی بر بازگشت قیمت بلیت هواپیما بی توجهی کردند؟
نماد برتر- مهرماه بود که انجمن شرکت های هواپیمایی ایران نرخ نامه ی جدید بلیت هواپیما را منتشر کرد که بر اساس آن به بهانه ی کرونا و گرانی نرخ ارز، از اول آبان قیمت کف هر دقیقه پرواز از ۳ هزار به ۸ هزار تومان افزایش پیدا می‌ کرد و در نتیجه آن قیمت بلیت بین ۱۵۵ تا۳۰۰درصد گران شد.
فشار سود «شاراک» بالا رفت
نماد برتر- سودآوری «شاراک» در نیمه اول سال جاری با رشد قابل قبول 17 درصدی مواجه شد.
مسیر پروازی قشم به افغانستان و ترکیه در مسیر اجرا
نماد برتر- معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: به منظور توسعه پروازهای بین المللی از این جزیره و در راستای اهداف این سازمان، راه اندازی سه پرواز رفت و برگشت به مقصدهای کابل، هرات و استانبول در دستور کار قرار گرفت.
سرمایه‌گذاری ۱۹۵۰۰ میلیارد تومانی در بخش‌های آب و برق تهران
نماد برتر- وزیر نیرو از بهره‌برداری ۱۲۴ پروژه در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: تاکنون در دولت تدبیر و امید ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های آب و برق تهران سرمایه‌گذاری شده است.
ظرفیت نیروگاه‌های کشور به ۸۴۵۰۰ مگاوات رسید
نماد برتر- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با افتتاح واحد دوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی قشم ظرفیت منصوبه نیروگاهی در جزیره قشم به ۴۸۰ مگاوات، در استان هرمزگان به ۴۰۰۰ مگاوات و در کل کشور به ۸۴ هزار و ۵۰۰ مگاوات افزایش پیدا خواهد کرد.
طرح‌های وزارت نیرو در تهران و هرمزگان با دستور روحانی افتتاح شد
نماد برتر- آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت نیرو در استان‌های تهران و هرمزگان، در سی‌امین برنامه افتتاح طرح‌های ملی کشور با دستور رییس جمهوری انجام شد.
موافقت مجلس با تفحص از منطقه آزاد قشم
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم موافقت کردند.
عرضه نفت سفید عمده شرکت ملی پخش در بورس انرژی
نماد برتر- رینگ داخلی بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه نفت سفید عمده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خواهد بود.
پول صندلی های خالی هواپیما از مسافران دریافت نخواهد شد
نماد برتر- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به همراه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از کانترها و مراحل پذیرش مسافر در ترمینال های ۱ و ۲، ایرساید، اتوبوس ها و رمپ فرودگاه مهرآباد و همچنین پروازهای در حال انجام برخی شرکت های هواپیمایی بازدید کردند.
وزارت صنعت سیاست‌های اولویت‌دار بخش معدن را ابلاغ کرد
نماد برتر- استراتژی وزارت صنعت در حوزه استخراج و اکتشافات معدنی با حمایت از بخش خصوصی در حوزه اکتشاف و تشکیل کنسرسیوم‌های تخصصی برای سرمایه‌گذاری و حفاری در پروژه‌های اکتشافی ابلاغ شد.