04:20 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ملامین

«خراسان» سود ۶ماهه هرسهم را ۲۸۶۳ریال منتشر کرد
نماد برتر- شرکت پتروشیمی خراسان در اطلاعیه ۶ماهه منتشر شده سود هر سهم را ۲هزار و ۸۶۳ریال منتشر کرد.
کالاهای مشمول عوارض پسماند مخرب محیط زیست اعلام شد
پایگاه خبری راد: معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور از اعمال عوارض برای کالاهایی که مصرف آنها منجر به تولید پسماند مخرب محیط زیست می‌شود، خبر داد.
تورم کالاهای صادراتی ۱۱۸ درصد شد
پایگاه خبری راد: شاخص بهای کالاهای صادراتی ایران در ۱۲ ماهه منتهی به ‌آبان ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه پیش از آن ۱۱۸.۵ درصد افزایش داشته است.
کارخانه عظیم نکاچوب در حال تعطیل شدن!
پایگاه خبری راد: نکاچوب به‌عنوان شرکتی که سرمایه عظیم ملی تلقی می‌شود این روزها حال و روز خوشی ندارد و به‌دلیل تامین نشدن مواد اولیه، در آستانه ۵۰ سالگی درگیر مشکلات فراوانی است که خطر تعطیلی این واحد بزرگ صنعتی، کارگران و کارمندان را تهدید می‌کند.
تورم 100 درصدی کالاهای صادراتی ایران !
پایگاه خبری راد: شاخص بهای کالاهای صادراتی ایران در ۱۲ ماهه منتهی به مهرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه پیش از آن ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.
نبودن محل مناسب برای دفن زباله در مازندران!
پایگاه خبری راد: عجیب است که برای داشتن محیط زیستی سالم کمترین هزینه‌ها در این بخش می‌شود اما شاهدیم که با کوچک ترین وزش بادی موج عظیم نایلون‌ها در سطح جنگل های محل دپوی زباله پخش می‌شوند.
بهره‌برداری از پتروشیمی‌های ایلام و لردگان تا پایان سال
پایگاه خبری راد: پیش بینی می‌شود دو طرح پتروشیمی های ایلام و لردگان تا پایان سال با بودجه ٤.٥میلیارد دلاری به بهره برداری برسد.
واردات ۳ میلیون دلار سس گوجه و نمک
پایگاه خبری راد: طبق آمار و جزئیات منتشر شده از سوی مسئولان تجارت خارجی سال ۹۶ بالغ بر ۴ میلیارد دلار کالای ممنوعه به کشور وارد شده که بخشی از آن سهم ۳ میلیون دلار سس گوجه و نمک است.
از سیر تا پیاز صادرات به پاکستان/ بازار گرم سیب و آبمیوه‌های ایرانی
پایگاه خبری راد: مروری بر آمارهای صادراتی پنج ماهه اول سال جاری گویای آن است که حجم صادرات ایران به پاکستان حدود ۲۹۷ میلیون دلار بوده که بیش از ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کم شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد