03:04 | يكشنبه 23 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مناقصه

عدم حصول نتیجه "حبندر" از شرکت در مناقصه
مناقصه راهبری، تعمیرو نگهداری شناور‌های جستجو و نجات دریایی منطقه ویژه امیرآباد شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر به حد نصاب نرسید.
"حبندر" در یک مناقصه دریایی شرکت کرد
شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر در مناقصه شرکت کرد.
"کیسون" کارخانه کنسانتره سنگ آهن فولاد شرق را احداث می‌کند
شرکت کیسون در مناقصه احداث کارخانه کنسانتره سنگ آهن فولاد شرق- پروژه احداث ایستگاه بارگیری کنسانتره برنده شد.
سیگنال «حبندر» به سهامداران خود
نماد برتر - شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر در مناقصه اجاره شناور‌ها به منظور تامین ایمنی آبراه" شرکت کرد.
13 میلیارد دلار سود در جیب «ایلان ماسک»
نماد برتر - ثروت ایلان ماسک به بیش از ۱۷۴ میلیارد دلار رسیده است.
رویدادهای مهم ۵ شرکت درباره مناقصه، تحصیل ملک،افزایش قیمت و رشد درآمد
نماد برتر- ماشین سازی اراک، داروسازی زهراوی،مارگارین،صنعتی بهشهر، قطعات فولادی و تایدواتر از رویدادهای مهم برنده شدن در مناقصه ، تکلیف مطالبات سنواتی ، افزایش قیمت فروش و رشد درآمد خبر دادند.
بورس کالا کنتور برق ۴ شرکت را در بازار اصلی پذیرش کرد
نماد برتر- بورس کالا از پذیرش کنتور برق شرکت های الکترونیک افزار آزما، توس فیوز، صنایع سنجش انرژی بهینه سازان توس و طرح های صنعتی راد نیروی کرمان در بازار اصلی خبر داد.
زیرمجموعه بانک صادرات با اعلام نتیجه حضور در مناقصه موقتاً از تابلو رفت
نماد برتر- توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی از برنده شدن در مناقصه مواد مصرفی نو و اصلی دستگاه های صدور آنی کارت مارک Pointman tp ۹۱۰۰ بانک صادرات خبر داد .
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که مهم ترین موضوعات به راه اندازی «تالار حراج باز» از فردا و انجام مراحل نهایی برای آغاز معاملات مناقصه در بورس کالا اختصاص داشت.
توانیر چراغ معاملات «مناقصه» در بورس کالا را روشن می‌کند/ نگاهی به نحوه معاملات به روش مناقصه
نماد برتر- با آغاز معاملات مناقصه در بورس کالا، در کنار اطلاعیه عرضه کالاها که به روش مزایده و رقابت خریداران انجام می‌شود، اطلاعیه مناقصه نیز منتشر خواهد شد که در این اطلاعیه، خریدار اعلام خواهد کرد تمایل به خرید چه کالایی و با چه مشخصاتی را دارد؛ به این ترتیب شرکت‌هایی که برای عرضه کالای مورد نظر در بورس پذیرش شده‌اند می‌توانند در مناقصه شرکت کنند؛ برنده مناقصه شرکتی خواهد بود که حاضر به فروش کالا با قیمت پایین‌تری به خریدار باشد.
کارگاه‌های آموزشی بورس کالا برای معاملات «مناقصه» برگزار می‌شود
نماد برتر- مدیریت مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران با ارسال نامه‌ای از کارگزاران بورس کالا دعوت کرد تا در کارگاه‌های آموزشی «آشنایی با نحوه انجام معاملات به روش مناقصه در بازار فیزیکی بورس کالای ایران» شرکت کنند.
جزییاتی از مدیریت آب فولادمبارکه و مهم‌ترین طرح ها /کاهش برداشت از زاینده‌رود
نماد برتر- مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت مدیریت پایدار آب ، مهم‌ترین طرح های توسعه و فعالیت‌ های مربوط به بهینه‌سازی مصرف آب با هدف کاهش برداشت از زاینده‌رود را اعلام کرد .
نتیجه حضور "نوری" در مناقصه ایی با پیش بینی سود سالانه ۲۵۰ میلیارد تومانی
نماد برتر- پتروشیمی نوری از نتیجه مناقصه بازیابی گازهای فلر و تولید کود سولفات آمونیوم با پیش بینی ۲۵۰ میلیارد تومان سودآوری سالانه خبر داد .
صورت‌های مالی تلفیقی «ثتران» منتشر شد
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱ شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرد.
افزایش قیمت مسکن ملی تکذیب شد
نماد برتر- پس از آنکه مسئولان بنیاد مسکن به هزینه ساخت متری ۳.۳ تا ۴ میلیون تومان مسکن ملی اذعان کردند، وزارت راه و شهرسازی افزایش هزینه ها را تکذیب و اعلام کرد که هنوز نرخها بر اساس برآورد ۲.۷ میلیون تومان سازمان برنامه و بودجه است و تعدیلهای احتمالی در آینده اعلام می شود.