09:29 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مومنی

گازرسانی به آخرین استان بی‌گاز کی انجام می‌شود؟
پایگاه خبری راد: مشعل گازرسانی به زاهدان در آخرین‌ماه سال ۱۳۹۵ روشن شد و آمار و ارقام حاکی از آن است، گازرسانی به این شهر تا اواسط سال ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد.
خریداران سیتروئن C3 در انتظار بمانند
پایگاه خبری راد: زمان تحویل خودروها را بعد از تمهیدات لازم جهت شروع تحویل‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
نامه بی محابا یک وزیر برای واگذاری یک ملک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به یک شخص!
پایگاه خبری راد: رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای وزیری که ان شاء الله حضرت امیر المومنین (ع) حسابش را می‌دهد و جمهوری اسلامی نیز حساب و کتابش را کف دستش می گذارد بی محابا در نامه‌ای به استان می‌نویسد که ملکی جمهوری اسلامی را معادل 1000 میلیارد تومان به فلان آقا به قید فوریت واگذار کن، چکاره‌ای که این کار را می‌کنید؟ مگه مال بابات هست که از بیت المال می بخشید؟
سایه سنگین اکنون‌زدگی در فرآیندهای تصمیم‌گیری ایران بیداد می‌کند
پایگاه خبری راد: رئیس موسسه دین و اقتصاد گفت: واقعیت‌ها در پرتوی منافع ضد توسعه‌ای پوشیده می‌شود.
تربیت اقتصادی؛ مهم ترین ابزار مدیریت اقتصاد
پایگاه خبری راد: ‌یک کارشناس اقتصاد اسلامی با بیان اینکه، تربیت اقتصادی مهم ترین ابزار مدیریت اقتصاد است، عنوان کرد: اگر سیاست گذاری صحیح انجام شود به هیچ عنوان کالایی در جامعه با چالش عرضه مواجه نمی‌شود که به دنبال آن تورم و قحطی به‌وجود آید.
وعده‌­های دژپسند و اما و اگرهای آن
پایگاه خبری راد: وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی برای کسب کرسی صدارت این وزارتخانه، وعده­‌های مختلفی داده است؛ وعده­‌هایی که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد جای اما و اگر زیادی دارد.
ارتقاء رتبه ایران در استاندارد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ایران در حوزه عضویت در سازمان بین‌المللی استاندارد جایگاه خوبی به دست آورده و در استانداردسازی از رتبه ۳۲ به ۲۲ در بین ۱۶۳ کشور جهان دست یافته است.
پیشنهاد وزیر ارتباطات برای کاهش نرخ مکالمه در ایام اربعین
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش نرخ مکالمه به دلیل افزایش نرخ ارز خبر داد و گفت: تماس‌های دو سیم‌کارت ایرانی در عراق بسیار گران می‌شود، از این رو زوار برای تماس با ایران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که تماس از ایران به عراق باشد؛ چون نرخ مکالمه ارزان‌تر می‌شود.
اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر شد
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور در حکمی اسکندر مومنی را به عنوان «دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر» منصوب کرد.
سازوکارهای برون‌رفت از بحران ارزی
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان گفت که بنیه کارشناسی ما می‌تواند سازوکارهای برون رفت از این بحران را نشان دهد.
نتایج انتخابات نظام مهندسی تهران
پایگاه خبری راد: روز گذشته هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره‌های سازمان نظام مهندسی در استان تهران و سایر استان‌ها از جمله اصفهان، قزوین، فارس و آذربایجان غربی برگزار شد و سایر استان‌ها نیز طی حدود دو هفته به تدریج انتخابات خود را برگزار می‌کنند.
حاجی بابایی: باید خیال مردم را نسبت به کالاهای اساسی راحت کرد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران استان تمام توان خود را برای رضایت مردم به کار گیرند.
دانایی‌ که به توسعه منجر نشود، بود و نبودش فرقی نمی‌کند
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان با بیان اینکه وقتی دانایی وارد تولید شود بازدهی را صعودی می‌کند گفت که در فضای انقلاب دانایی بازدهی‌ها نه به صورت تصاعدی بلکه به صورت نمایی رخ می‌دهد.
فتاح: کسی نباید در ساز ناامیدی بدمد
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته امداد با بیان اینکه علیرغم همه مشکلات، به پیروزی یقین داریم و کسی نباید در ساز ناامیدی بدمد، گفت: دشمنان از همه ظرفیت‌های خود برای عملی کردن توطئه علیه این انقلاب استفاده کردند اما ایمان و اعتقاد ملت ایران و تبعیت از رهبری، آنان را ناکام گذاشته است.
ارزهای صادراتی جزو اموال عمومی است/مدافعان آزادسازی نرخ ارز حالا پاسخگو باشند
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان با بیان این‌که ارزهای حاصل از صادرات پتروشیمی‌ها، معادن و فلزات مبتنی بر دارایی‌های بین نسلی و اموال عمومی هستند، توزیع این ارزها با قیمت بازار آزاد را نادرست ارزیابی کرد.