22:42 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میلگرد

عرضه سیمان و فولاد در تالار نقره‌ای
بورس کالا امروز میزبان عرضه یک میلیون و ۲۸۵ هزار تن سیمان و فولاد است.
عرضه همزمان ۲۸ شرکت فولادی در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه میزبان عرضه ۱۴۷ هزار و ۲۲۴ تن میلگرد و تیرآهن است.
عرضه بیش از ۱.۲ میلیون تن سیمان و فولاد در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا امروز میزبان عرضه یک میلیون و ۹۱ هزار و ۷۱۴ تن سیمان و ۷۶ هزار و ۷۰۰ تن شمش بلوم، ۳۰ هزار و ۳۰ تن ورق گرم خودرو و ۷ هزار و ۴۱۲ تن میلگرد و تیرآهن است.
۶۱ شرکت سیمانی در راه بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز شنبه ۱۰ مهرماه میزبان عرضه یک میلیون و ۳۴ هزار و ۲۴ تن سیمان از سوی ۶۱ شرکت است.
آتش به زیر کوره‌های «ذوب» دمیده شد
درمجموع معاملات ذوب آهن می‌توان دریافت که حجم معاملات نسبت به هفته گذشته بیش از ۳ برابر شده و به نسبت آن، فروش نیز روند مطلوبی را به خود گرفته است.
عرضه یک میلیون و ۱۸۶ هزار تن سیمان و فولاد در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شنبه سوم مهرماه میزبان عرضه یک میلیون و ۱۳۳ هزار و ۹۹۴ تن سیمان، ۴۴ هزار و ۸۰۰ تن شمش بلوم و ۷ هزار و ۶۴۳ تن تیرآهن و میلگرد است.
سهولت و امنیت در خرید سیمان با احراز هویت
بورس کالا می‌تواند از اطلاعات اشخاصی که ثبت‌نام آنها در سامانه سجام تکمیل شده و کد معاملاتی دریافت کرده‌اند، استفاده کند. این اقدام که احتمالاً در آینده نزدیک اجرایی می‌شود، گام ارزشمندی در تسهیل و ارتقای امنیت خرید سیمان به‌شمار می‌رود.
عرضه بیش از یک میلیون تن سیمان روی میز بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شنبه ۲۷ شهریورماه بازهم میزبان ترافیک سنگین عرضه های ۶۰ شرکت سیمانی به میزان یک میلیون و ۱۸۸ هزار و ۵۰۰ تن است.
رژه ۲۱۴ هزار تن میلگرد در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه میزبان عرضه ۲۱۴ هزار و ۳۰۸ تن میلگرد، ۱۲۶ هزار تن خاک روی، ۱۶ هزار و ۲۷۶ تن تیرآهن، ۵۰۶ تن سبد نبشی، ۲۰۰ تن شمش بلوم و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا است.
مشتریان خرد به آسانی از بورس کالا سیمان می‌خرند
معاملات گواهی سپرده سیمان سبب می‌شود کسانی که به صورت خرد به کالا نیاز دارند، بتوانند دسترسی بیشتری داشته و به آسانی خرید کنند.
افزایش قابل توجه صادرات محصولات فولادی
میزان صادرات محصولات فولادی و شمش طی ۵ ماهه امسال به ترتیب ۸۸ و ۳۹ درصد افزایش یافت. بدین ترتیب صادرات شمش به بیش از ۳ میلیون تن و محصولات فولادی به نزدیک ۱.۴ میلیون تن رسید.
شنبه سیمانی بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، امروز شنبه ۲۰ شهریور ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۱۶۴ هزار تن سیمان از سوی ۵۴ شرکت است.
عرضه ۱۷۸ هزار تن میلگرد و تیرآهن در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه میزبان عرضه ۱۳ هزار و ۳۵۱ تن تیرآهن و ۱۶۵ هزار و ۴۲۲ تن میلگرد، است.
شرکت فولادی ۴ هزار میلیاردتومانی در آستانه عرضه اولیه در فرابورس
شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در سال ۱۳۸۸با یک میلیارد سرمایه تاسیس و پس از آن با سرمایه ۱.۵ میلیارد تومانی، فعالیت خود را آغاز کرد که هم‌اکنون نیز با سرمایه ۴ هزار میلیارد تومانی در آستانه عرضه اولیه سهام خود در فرابورس قرار دارد.