22:19 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چابهار

گازرسانی به ۴۰ هزار روستا تا پایان سال۱۴۰۰
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد روستاهای گازرسانی شده به ۴۰ هزار قریه می‌رسد.
آخرین گزارش از موجودی کالاها در آستانه ترخیص میلیونی
نماد برتر- در حالی به دنبال مصوبات اخیر برای تسهیل ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک و بنادر ، ترخیص این کالاها در دستور کار قرار گرفته است که طبق اعلام معاون فنی گمرک، در حال حاضر حدود ۷.۳ میلیون تن کالای اساسی و غیراساسی و همچنین ۹۹ هزار کانتینر در گمرکات و بنادر موجود است.
وزیر راه و شهرسازی ۲۴ پروژه را در بندر چابهار افتتاح کرد
عملیات اجرایی و افتتاح ۲۴ پروژه دریایی و بندری با ایجاد فرصت اشتغال برای بیش‌از ۱۰۰۰ نیروی بومی با حضور وزیر راه و شهرسازی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسوولان محلی در بندر چابهار آغاز شد.
عرضه ٩٠ هزار تن ریل آهن ذوب آهن اصفهان در بورس کالا
نماد برتر- ذوب آهن اصفهان طی صدور اطلاعیه ای در سامانه اطلاع رسانی کدال از امضای تفاهم نامه فروش ۹۰ هزار تن ریل آهن در بورس کالای ایران به منظور تکمیل راه آهن چابهار-زاهدان خبر داد.
تفاهم نامه فروش ۹۰ هزار تن ریل ذوب آهن اصفهان امضا شد
نماد برتر- ذوب آهن اصفهان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تفاهم نامه فروش ۹۰ هزار تن ریل را امضا کردند که به عنوان افشای اطلاعات با اهمیت در کدال درج شد.
اگر گردش مالی فرودگاه چابهار بود، وضع محرومیت منطقه اینگونه نبود
نماد برتر- یک مقام مسئول در منطقه آزاد چابهار معتقد است که اگر سال ها پیش شهر فرودگاهی چابهار ایجاد شده بود، با گردش مالی که داشت اکنون وضعیت چابهار در محرومیت، مدرسه و تامین آب شرب اینگونه نبود.
اختیار صادرات و واردات نهاده‌های دامی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در مجلس از تفاهم نامه وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای بازگشت اخیارات سابق وزارت جهاد کشاورزی مثل صادرات و واردات نهاده دامی خبر داد.
قرارگاه خاتم الانبیا ۹۰ هزار تن ریل از ذوب آهن خرید
نماد برتر- ذوب آهن از خرید ۹۰ هزار تن ریل ۶۰E۱ توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای راه آهن چابهار - زاهدان طی تفاهم نامه ای خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای امروز شد.
سهم چابهار از حمل و نقل بین المللی هوایی چقدر است؟
نماد برتر- در شرایطی توسعه تجارت و بازرگانی تقاضای جهانی برای استفاده از حمل و نقل هوایی را افزایش داده که در منطقه خاصی همچون چابهار به عنوان منطقه استراتژیک، سهم حمل و نقل هوایی قابل تأمل است و می توان گفت سهمی از حمل و نقل هوایی بین الملل ندارد!
شهرهای فرودگاهی؛ بنیان توسعه قرن ۲۱
نماد برتر- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار در یادداشتی با اشاره به موقعیت استراتژیکی منطقه آزاد چابهار، برخورداری این منطقه از شهر فرودگاهی را ضروری دانست.
 وعده وزیر نیرو برای تأمین آب شرب ۱۵۰ هزار روستایی منطقه چابهار تا پایان ۱۴۰۰
نماد برتر- وزیر نیرو، با اشاره به مشکلات شهرستان چابهار در حوزه آب و فاضلاب، گفت: وزارت نیرو در چند سال اخیر اقدامات خوبی را در حوزه تأمین آب شرب انجام داده و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰، حدودا ۱۵۰ هزار نفر از روستاییان این منطقه از آب شرب برخوردار شوند.
افزایش نرخ ارز، تقاضای تسهیلات ارزی را کم کرد
نماد برتر-- مدیر عامل بانک توسعه صادرات ضمن اعلام میزان پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی در نیمه نخست امسال، گفت: زمانی که نرخ ارز افزایش پیدا می‌کند، تقاضا برای تسهیلات ارزی کم می‌شود ‌که اکنون متقاضیان دریافت تسهیلات ارزی نسبت به گذشته کمتر شده و تقاضا برای دریافت تسهیلات ریالی نیز با افزایش مواجه شده است.
طرح تعطیل کردن موقت صید ترال در آستانه تصویب در فراکسیون محیط زیست
نماد برتر- رئیس فراکسیون محیط زیست از طرح آیش دریا و تصمیم این فراکسیون مبنی بر «تعطیل کردن موقت صید ترال» خبر داد و گفت: سازمان شیلات در مسئله ترال هم سیاست‌گذار و ناظر است و هم منتفع است.
۹ طرح "فولاد" تا سال ۱۴۰۲ تکمیل می شود / بومی سازی ۸۲۰ قطعه
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه و معاون ایمیدرو از بومی سازی ۸۲۰ قطعه و تجهیز استراتژیک در نیمه اول سال و تکمیل ۹ طرح به ارزش ۹۲۱.۵ میلیون یورو و ۱۸.۵ هزار میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۲ خبر دادند.
آخرین وضعیت افزایش سرمایه زیرمجموعه "کرمان" از تجدید ارزیابی دارایی ها
نماد برتر- سرمایه گذاری توسعه عمران کرمان از تهیه گزارش کارشناسان رسمی قوه قضاییه درباره ارزیابی سهام شرکت زیرمجموعه با هدف افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.