22:29 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کارگاه

گزارش نوبخت از عملکرد ۸ ماهه منابع و مصارف بودجه
نماد برتر- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع پیش بینی شده در سال ۵۷۱ هزار و ۹۹ میلیارد تومان بود که سهم ۸ ماه ۳۸۴ هزار میلیارد تومان بود که از این میزان ۳۳۴ هزار میلیارد تومان از منابع به خزانه واریز شد و پنجاه هزار میلیارد تومان از این منابع تحقق پیدا نکرد.
کدام صنوف تهران از شنبه مجاز به فعالیت هستند؟
نماد برتر- اتاق اصناف تهران تاکید کرده که با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها از شنبه ۱۵ آذر ماه در تهران مجاز به فعالیت هستند و ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران راس ساعت ۲۰ خواهد بود.
صادرات کفش قم بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار است
نماد برتر- مدیرکل اتاق بازرگانی استان قم گفت: برخی محصولاتی که در قم تولید می‌شوند، در گمرک استان به ثبت نمی رسند، چراکه این محصولات از گمرک استان صادر نمی شوند و بیشتر از طریق فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) به کشورهای مقصد صادر می شوند.
معافیت حق بیمه کارفرمایان در صورت انتقال کارگاه ممکن شد
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: سازمان تامین اجتماعی چندی پیش با صدور بخشنامه ای کارفرمایان کارگاه‌ها با تعداد کارگران زیر پنج نفر را در صورت انتقال کارگاه‌ها، از تسهیلات موضوع قانون معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما که پیش‌تر طبق مصوبه ۱۶ اسفند ۱۳۶۱ مجلس شورای اسلامی اعمال می شد، محروم کرد اما با رایزنی‌های انجام شده از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و بر اساس بخشنامه جدید سازمان تامین اجتماعی این مشکل رفع شده است.
امکان پژوهش دربارۀ ۶G را برای دانشمندان‌مان فراهم می‌کنیم
نماد برتر- مدیرعامل ایرانسل در افتتاحیۀ سومین سمپوزیوم مخابرات بی‌سیم نوری و موج میلی‌متری غرب آسیا (WASOWC۲۰۲۰)، بر توسعۀ پژوهش‌های دانشگاهی در زمینه نسل ششم تلفن‌همراه (۶G)، تأکید کرد.
نقش مراکز خدماتی "فولاد" در توزیع مناسب، کنترل بازار و عرضۀ مناسب محصول
نماد برتر- مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه درباره نقش مراکز خدماتی در توزیع مناسب و کنترل بازار و عرضۀ مناسب محصول و اهم وظایف توضیحاتی ارائه کرد.
بورس کالا آماده نخستین گواهی سپرده خرما شد + مزایا و فرایند معاملات
نماد برتر- معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا از راه اندازی نخستین معاملات گواهی سپرده خرما خبر داد و مزایا و فرایند انجام این ابزار جدید را اعلام کرد.
کم شدن مقرری بگیران جدید بیمه بیکاری در سال ۹۸
نماد برتر- بررسی آمارهای مربوط به وضعیت پرداخت بیمه بیکاری طی سال ۱۳۹۸ نشان می دهد که تعداد مقرری بگیران جدید بیمه بیکاری روند کاهشی داشته و دو استان کشور رکورددار بیشترین مقرری بگیر بودند.
تولید محصولات صنعتی ذوب‌ آهن از ۷ به ۱۵ درصد افزایش یافت
نماد برتر- معاون بهره برداری ذوب آهن از افزایش ۸ درصدی تولید محصولات صنعتی در سال جاری و صادرات ۴۵ تا ۵۰ درصد محصولات خبر داد و گفت: ۸۰ درصد تیرآهن های سنگین توسط این شرکت تولید می شود.
جزئیات نحوه فعالیت صنوف از شنبه در تهران
نماد برتر- میزان ذخایر ارزی ترکیه به حدود ۴۰ میلیارد دلار رسید. براساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از روز شنبه فقط مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت هستند و همین مشاغل نیز برای فعالیت باید نکاتی را در نظر داشته باشند.
کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی اعلام شد
نماد برتر- کمیته ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند شیوع کرونا در شهرها را اعلام کرد.
درخواست نمایندگان کارگری برای ترمیم دستمزد
نماد برتر- یک عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار با اشاره به ارسال نامه نمایندگان گروه کارگری به دبیرخانه شورای عالی کار برای تشکیل هرچه سریعتر جلسه دستمزد، بر ضرورت ترمیم حقوق کارگران در نیمه دوم سال تاکید کرد.
به دنبال تسهیل روند صادرات و تامین مواد اولیه کارخانجات هستیم
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: وزارت صمت به عنوان متولی تولید، صنعت، معدن و تجارت در کشور خود را موظف می‌داند نسبت به فراوانی کالا، افزایش تولید و اشتغال اقدام کند.
آیا هزینه های تولید مسکن کاهش می یابد؟
نماد برتر- احتمال ثبات نرخ ارز، فعالان حوزه ساخت و ساز را به تثبیت قیمت تمام شده مسکن امیدوار کرده و حتی بر اساس قول وزیر صمت، قیمت هر کیلوگرم فولاد از ۱۲ هزار تومان به ۹هزار تومان کاهش خواهد یافت.
متقاضیان گازسوز کردن خودرو بخوانند
نماد برتر- تمامی متقاضیان گاز سوز کردن خودروهای پایه بنزین سوز صرف نظر از سال ساخت، میتوانند در سامانه اتحادیه سوخت های جایگزین به آدرس IRNGV.IR به ثبت نام برای گاز سوز کردن خودرو اقدام کنند.