22:13 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کریمی

مراسم نواختن زنگ معاملات به مناسبت هفته جهانی سرمایه‌گذار با هدف افزایش سواد مالی
نماد برتر- امروز زنگ معاملات بورس تهران هم زمان با سایر بورس‌ها و اتاق‌های پایاپای مرکزی سراسر دنیا در هفته‌ جهانی سرمایه گذار سازمان بین‌المللی کمیسون های اوراق بهادار (آیسکو) به صدا درآمد.
تحلیلی از دو نوع پیش‌بینی بورس و علت خطای کارشناسان + مثال
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با بررسی خوش بینی ۷۰‌ درصدی به آینده مثبت بورس ، تحلیلی از دو نوع پیش‌بینی و علت خطای کارشناسان ارایه کردد
تحلیلی از دو نوع پیش‌بینی بورس و علت خطای کارشناسان + مثال
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با بررسی خوش بینی ۷۰‌ درصدی به آینده مثبت بورس ، تحلیلی از دو نوع پیش‌بینی و علت خطای کارشناسان ارایه کردد
فروشگاه زنجیره ای شهروند هم در بورس عرضه اولیه می شود
نماد برتر-مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با اشاره به سوق دادن این مجموعه به بازار سرمایه به عنوان اهمِ فعالیت های کارگروه های متمرکز گفت: بقا و رشد شهروند با ورود به بورس محقق می شود.
۸ شرط جدید برای سه نوع معامله سهام شرکت های دولتی
نماد برتر- ۵۴ نماینده مجلس با تهیه طرحی برای ساماندهی فرایند فروش شرکت های دولتی ، ۸ شرط را برای سه نوع معامله عمده، بلوکی و مدیریتی سهام تعیین کردند.
رشد ۷۷ درصدی فروش حواله‌های ارزی در نیما
نماد برتر- مدیر اداره صادرات بانک مرکزی ضمن تایید افزایش صادرات نفتی کشور و تسریع بازگشت ارزهای صادراتی در ماه‌های اخیر، گفت: فروش حواله‌های ارزی صادراتی در شهریور سال جاری نسبت به مرداد ماه در سامانه نیما معادل ۷۷ درصد رشد داشته است.
اما و اگرهای طرح عرضه خودرو در بورس از نگاه فعالان
نماد برتر-در راستای پیشنهاد نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا، به اعتقاد یک کارشناس صنعت خودرو چنانچه اصل موضوع با هدف حذف واسطه‌ها، رونق صنعت خودرو و رسیدن به قیمت شفاف باشد، بسیار هم خوب است اما زمانی که دوباره پای شورای رقابت برای تعیین قیمت پایه به میان می‌آید، دقیقا نقض هدف اصلی است.
وزارت دفاع ایران، سازمان انرژی اتمی، ۲۷ شخص و... تحریم شدند + فهرست کامل
نماد برتر- آمریکا در تصمیمی جدید وزارت دفاع و سازمان صنایع دفاع ایران، سازمان انرژی اتمی ، شرکت ماموت، گروه صنعتی شهید همت و ۲۷ شخص حقیقی و حقوقی مرتبط با برنامه‌ هسته‌ای را تحریم کرد.
ورود مردم به بورس به سود سیستم بانکی است
نماد برتر- رییس هیات مدیره تعاونی تولید کنندگان محصولات غذایی کشور ادامه داد: لازمه حضور شرکت‌ها در بورس شفاف بودن فعالیت‌های آنهاست و از این طریق می‌توانند بخشی از نقدینگی موردنیاز خود را تأمین کنند. ورود مردم به بورس به سود سیستم بانکی است زیرا شرکت‌ها نقدینگی خود را به‌عنوان حساب‌جاری وارد بانک‌ها می‌کنند.
کامیون‌داران در بن‌بستی به نام نوسازی!
نماد برتر- کامیون‌داران برای نوسازی خودروهای خود دغدغه‌ها و مصائبی دارند که هر چند از سوی مسئولان به حق دانسته شده، اما آن‌ها با جیب خالی نمی‌توانند کامیون‌های فرسوده خودشان را نوسازی کنند و مشخص نیست صدای این گلایه‌ها را باید چه کسی بشنود و برای حل آن چاره اندیشی کند.
بهترین روش مدیریت بازار خودرو چیست؟
نماد برتر- یک کارشناس صنعت خودرو، با اشاره به روش پیشنهادی انجمن خودروسازان برای فروش در حاشیه بازار و پیشنهاد مجلس برای عرضه خودرو در بورس کالا که خطای راهبردی خواهد بود، هر دو روش را به دلیل عدم پاسخگویی خودروسازان متناسب با نیاز بازار، ناکارآمد دانسته و بهترین راه را اصلاح قیمت خودرو تا رهایی خودروسازان از فروش زیربهای تمام شده و ایجاد سود معقولی برای آن‌ها می‌داند.
کدام تجهیزات شبکه ملی اطلاعات بومی شدند؟
نماد برتر- شرکت‌های داخلی در حوزه تامین تجهیزات شبکه ملی اطلاعات شامل هفت دسته پایانه‌ها، لایه دسترسی، لایه انتقال(نوری)، رادیو و آنتن، رابط شبکه، لایه لبه و هسته، سامانه‌ها و شبکه‌های اختصاصی می‌شوند که در دسته نخست، ۱۲ شرکت شامل گوشی هوشمند، تبلت، گوشی IP و انواع مودم‌ها حضور دارند.
چرخ رونق شهرک های صنعتی نوبران و غرق آباد روی دست انداز
نماد برتر- مدیرعامل یک واحد تولیدی در نوبران، تامین برق را مهمترین زیرساخت مورد نیاز برای ایجاد و توسعه صنایع در شهرک‌های صنعتی نوبران و غرق آباد دانست و گفت: جهش تولید با تامین برق صنایع مستقر در این شهرک ها محقق خواهد شد.
فاصله ۲ میلیاردی / اجرایی نشدن طرح نوسازی ناوگان فرسوده
نماد برتر- دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون‌داران کشور با اشاره به واقعی نبودن قیمت تعیین شده برای کامیون‌های وارداتی و تولید داخل، گفت: طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکنون اجرایی نشده و اگر مشکلات و موانع آن حل نشود امیدی برای نوسازی ناوگان وجود ندارد چرا که کامیون‌داران نمی‌توانند از پس اقساط چند ده میلیون تومانی آن برآیند.
طرحی دیگر شبیه طرح توزیع عادلانه با "قرعه‌کشی" تدوین می‌شود؛ اما ناکام!
نماد برتر- در پی اعلام تدوین طرحی برای خودرودارکردن خانوارهای نیازمند توسط مجلس شورای اسلامی، یک کارشناس صنعت خودرو کشور، معتقد است که این طرح نیز از همان طرح‌هایی همچون توزیع عادلانه خودرو به مشتریان با روش قرعه‌کشی است که به نقطه مطلوب نمی‌رسد؛ ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که زیان انباشته خودروسازان ناشی از همین فروش‌های خودرو با قیمت‌های یارانه‌ای درب کارخانه و ایجاد فاصله با بازار آزاد است.