16:16 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کوییک

آغاز پیش فروش اینترنتی ۹ محصول سایپا از ساعت ۱۴ امروز
نماد برتر- طرح جدید پیش فروش اینترنتی ۹ محصول سایپا ویژه آبان ماه از ساعت ۱۴ امروز به مدت سه روز کاری با موعد تحویل در اردیبهشت و تابستان سال ۱۴۰۰ آغاز می شود.
پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور تولید شد/ ۲۲ محصول سه ستاره
نماد برتر- اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت از تولید پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور سال جاری خبر داد.
پژو ۲۰۰۸ تنها خودرو ۵ ستاره/ ۵ خودرو ۴ ستاره و ۱۶ خودرو سه ستاره شده‌اند
نماد برتر- براساس گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در مردادماه سال جاری، محصول پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو تنها خودرویی است که پنج ستاره کیفی را کامل کسب کرده است اما از سوی دیگر خودرو تک ستاره در این بررسی کیفیت خودروها دیده نمی‌شود. این در حالی است که ۱۶ خودرو سه ستاره کیفی و پنج خودرو چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.
خودروسازان داخلی به لحاظ تولید، چگونه عمل کرده‌اند؟
نماد برتر- براساس آمار، تولید خودروی کشور در بخش سواری از ابتدای سال جاری با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه شده است که دراین راستا ایران‌خودرو طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری افزایش ۳۹ درصدی در تیراژ تولید خود رقم زده و سایپا نیز علاوه بر افزایش تیراژ محصولات داخلی، تیراژ مونتاژی‌ها را کاهش داده است.
۹ خودرو ۴ ستاره و ۲۱ خودرو ۳ ستاره شدند
نماد برتر- طبق آمار ارائه شده توسط اداره کل صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت، بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در تیرماه امسال، در گروه خودروهای سبک ۹ خودروی سواری چهار ستاره کیفی و ۲۰ خودروی سبک سواری سه ستاره کیفی را توانستند به خود اختصاص دهند.
جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای سواری
پایگاه خبری راد: گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در فروردین ماه امسال منتشر شد.
هدف گذاری سایپا برای تولید روزانه ۲۷۰۰ دستگاه خودرو
پایگاه خبری راد: رکورد تولید روزانه خودرو در گروه سایپا با تولید بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه در هفته گذشته شکسته شد و به میانگین روزانه ۱۸۰۰دستگاه رسید.
خودروسازان می‌توانند به تعهدات فروش فوری خود عمل کنند؟
پایگاه خبری راد: ایران‌خودرو شانزدهمین روز فروش فوری محصولات خود را با سمند و پژو ۴۰۵ آغاز کرد. بعد از گذشت فقط ۲۰ دقیقه ظرفیت فروش سمند و پژو ۴۰۵ به پایان رسید.
افزایش رضایت 5 درصدی مشتریان از محصولات سایپا
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز مطالعات استراتژیک گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی این گروه برای افزایش تولید در سال 97 خبر داد و گفت: گروه خودروسازی سایپا در چهارماهه پایانی سال گذشته توانست تمام رکوردهای خود در زمینه تولید خودرو را جابه جا کند.
قیمت نهایی کوئیک، 2هفته آینده اعلام می شود
پایگاه خبری راد: رئیس شورای رقابت در خصوص زمان اعلام نهایی قیمت کوئیک سایپا گفت: تا دو هفته آینده قیمت این محصول داخلی را اعلام خواهیم کرد.
مزایده آخرین کوییک تولید سال 96
پایگاه خبری راد: شرکت سایپا روز گذشته همزمان با دستیابی به هدف تولیدی در سال 96، آخرین خودرو کوییک تولیدی این شرکت را به مزایده گذاشت.
هدف سایپا محقق شد
پایگاه خبری راد: در واپسین ساعات روز 26 اسفند ماه سال جاری، گروه خودروسازی سایپا توانست به هدف از پیش تعیین شده 666 هزار و 666 دستگاه تولید خود برسد و رکوردی جدید به ثبت برساند.
سایپا به نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته زاهدان می رود
پایگاه خبری راد: مدیر روابط عمومی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در راستای ارائه آخرین دستاوردها و محصولات جدید در نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته زاهدان در استان سیستان و بلوچستان حضور خواهد داشت.
فردا، فروش اینترنتی کوییک آغاز می شود+جزییات
پایگاه خبری راد - قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه بازاریابی و فروش گفت: فروش اینترنتی خودروی کوییک جدیدترین محصول سایپا از روز سه شنبه 26 دی ماه سال جاری آغاز می شود.
سایپا به کرمان رسید
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی سایپا به منظور ارائه آخرین دستاوردها و محصولات جدید خود، در هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان شرکت می کند.