21:46 | سه شنبه 8 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وتجارت

بنگاه‌های تولیدی برای تامین مالی از ظرفیت بازار سرمایه استفاده کنند
نماد برتر- معاون امورصنایع و معادن سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهرگفت: بنگاه‌های صنعتی و معدنی استان می توانند از طریق ابزارهای نوین تامین مالی تحت عنوان " توسعه تامین مالی تولید از طریق بازارسرمایه"بهره مند شوند.
گزارش امروز بورس با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر
نماد برتر- معاملات امروز بورس درحالی با رشد ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحدی شاخص به پایان رسید که با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر همراه بود.
۱۶۰۰ تن مرغ منجمد در تهران توزیع می‌شود
نماد برتر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد: در راستای تنظیم بازار و رفاه حال هموطنان به ویژه اقشار آسیب پذیر، ۱۶۰۰تن مرغ مصرف خانوار در تهران توزیع می‌شود.
اثر چهار عامل بر امکان کانون توجه قرار گرفتن بورس برای سرمایه‌گذاران
نماد برتر- با سبزپوشی بی سابقه شاخص برای ۶ روز پیاپی از شروع ریزش بورس و اثر چهار عامل این امکان وجود دارد که بازار سرمایه بار دیگر در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.
۲۸ نماد بورسی متوقف شدند
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی تا تاریخ ۲۸ آبان ماه ۲۸ نماد بورسی به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و غیره متوقف شدند.
ثر تداوم سه عامل بر بازگشت اعتماد فعالان به بازار سهام
نماد برتر- افزایش ارزش معاملات خرد، افزایش نقدشوندگی، اظهارنظر رئیس سازمان و اتمام حجت با نمادهایی که بازارگردان ندارند از عواملی هستند که در صورت تداوم می توان امید داشت اعتماد به بازار بازگردد.
روند ترخیص کالاهای اساسی سرعت می‌گیرد
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در هرمزگان دو طرح به بهره برداری رسید.
احتمال بهبود اوضاع بورس با افزایش حجم و ارزش معاملات در آغاز هفته
نماد برتر- شاخص بورس آخرین روز کاری هفته را با تحرکات مثبت سهامداران و رشد ۹۱۳۳ واحدی به پایان رساند تا شاید افزایش حجم و ارزش معاملات نویدبخش آغاز هفته بهتر باشد.
۲۷نماد بورسی متوقف شد
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی ۲۷ نماد تا تاریخ ۲۱ آبان‌ماه به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، بررسی بیشتر معاملات و غیره متوقف شد.
پنج عامل در روند فعلی بورس / ارزش معاملات خرد رکورد منفی ۱۰ ماهه زد !
نماد برتر- پنج عامل ، مسبب روند فعلی بورس و ادامه سقوط شاخص به کانال ۱.۲ میلیون واحدی شده و ارزش معاملات خرد به کمترین سطح در ۱۰ ماه اخیر رسیده است.
بزرگترین مشکل فعلی بازار علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص
نماد برتر- در شرایطی که اعمال عملیات بازارگردانی هم نتوانسته کمکی به شرایط فعلی بازار کند علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص، بزرگترین مشکل فعلی بازار، عدم تقاضا است.
موسوی لارگانی: دلیل افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی چیست؟
نماد برتر-یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی انتقاد کرده و خواستار شفاف سازی در این زمینه شد.
فرصت تاریخی جهش تولید با اقبال نقدینگی به بورس و سبزپوشی شاخص
نماد برتر- با توجه به اصلاح قابل توجه قیمت‌ها و ارزندگی بسیاری از نمادها، اقبال نقدینگی به بازار سرمایه می تواند فرصتی تاریخی برای جهش تولید و در صورت تداوم روند، سبز پوشی شاخص در هفته آتی باشد.
خروج موقت ۷ شرکت از تابلو معاملات و تمدید توقف بزرگترین بانک بورس
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد ۷ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و توقف نماد بانک تجارت برای دو روز دیگر تمدید شد.
درد بورس با اخبار مثبت ، گزارش ماهانه شرکتها و گلایه نمایندگان هم درمان نشد
نماد برتر- انتشار اخبار مثبتی مانند تکذیب افزایش نرخ سود سپرده ، لغو قیمت گذاری دستوری فولاد، گزارش ماهانه شرکت ها و و گلایه نمایندگان مجلس هم قادر به درمان درد سه ماه اخیر بورس نشد .