13:04 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بریتانیا

پرفروش‌ترین برندهای خودرو در بریتانیا
نماد برتر- به تازگی گزارشی از پرفروش‌ترین برندهای خودرو در بازار بریتانیا در ماه مه ۲۰۲۰ منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت آمریکایی فورد توانسته رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.
اخراج ۹۰۰۰ نفر از کارکنان رولز رویس
نماد برتر- شرکت بریتانیایی رولز رویس اعلام کرد که تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا مجبور خواهد شد علاوه بر تعطیلی کارخانه‌های خود، حداقل ۹۰۰۰ نفر از پرسنل خود را نیز تعدیل نیرو کند.
هواوی محصولات بیشتری را با سیستم‌عامل اختصاصی عرضه می‌کند
پایگاه خبری راد: هواوی به تازگی اعلام کرده است که محصولات بیشتری را با سیستم عامل اختصاصی خود روانه بازارهای جهانی خواهد کرد.
سوئد هم به دومینوی تحریم هواوی می‌پیوندد؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سوئد به دنبال محدودسازی فعالیت شرکت چینی هواوی برای توسعه شبکه ۵G است.
مروری بر شاسی‌بلند کوچک و جدید بی‌ام‌و
پایگاه خبری راد: خودروی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X1 مدل 2019 قابلیت و امکانات گسترده‌ای را نسبت به مدل‌های پیشین خود در اختیار علاقه مندان قرار داده و آن را به یکی از جذاب‌ترین شاسی بلندهای کوچک جهان تبدیل کرده است.
تحریم‌ها آمریکا را بیشتر از هواوی متضرر می‌کند!
پایگاه خبری راد: به گفته یکی از مقامات ارشد هواوی، تحریم‌های خصمانه دولت ترامپ علیه این شرکت چینی، بیشتر از هواوی، موجب ضرر و زیان آمریکا خواهد شد.
بالاخره هانگ‌منگ عرضه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: هواوی اعلام کرده که قصد دارد نخستین دستگاه هوشمند مجهز به سیستم عامل هانگ‌منگ خود را قرار است تا پایان هفته آینده روانه بازار چین کند.
برق کشورهای مختلف از چه منابعی تامین می‌شود؟
پایگاه خبری راد: سه‌چهارم افزایش تولید برق در جهان مربوط به چین، هند و ژاپن است. تولید برق در ایالات متحده به دلیل کاهش تقاضا، کاهش یافته و در روسیه ثابت باقی مانده است. اما تولید برق در خاورمیانه و در ایران، افزایش یافته است.
همکاری با کره‌شمالی، فاتحه هواوی را می‌خواند!
پایگاه خبری راد: به تازگی اسناد و مدارک فاش شده اتهام جدیدی علیه هواوی را برملا می‌کند و آن نیز همکاری با دولت کره شمالی برای توسعه شبکه‌های مخابراتی ۳G بوده است.
تمجید هواوی از اپل و تلاش برای حل نگرانی‌های امنیتی
پایگاه خبری راد: مدیر عامل و مؤسس شرکت هواوی به تازگی از برنامه و سیاست‌گذاری‌های درست اپل درباره حفاظت از حریم خصوصی کاربرانش تعریف و تمجید کرده است.
آمریکا هواوی را قلع و قمع می‌کند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دولت آمریکا تصمیم گرفته تمام زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی این کشور را از تجهیزات چینی شرکت هواوی بی نیاز کند.
سیستم‌عامل اختصاصی هواوی ۶۰ درصد سریعتر از اندروید!
پایگاه خبری راد: شرکت‌های چینی تولیدکننده موبایل پس از تست و آزمایش سیستم عامل اختصاصی هواوی مدعی شدند که سرعت آن ۶۰ درصد بیشتر از سیستم عامل اندروید است.
کاربران گوشی‌های هواوی از واتس‌اپ و اینستاگرام محروم می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: برخی کارشناسان معتقدند با توجه به تداوم تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، از این پس گوشی‌های هوشمند این برند چینی اپلیکیشن‌های فیس بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ را به صورت پیش‌فرض نخواهند داشت.
نگه داشتن شغل مهمتر از ایجاد آن است
پایگاه خبری راد: یک فعال حوزه کار حفظ و نگهداشتن اشتغال را مهمتر از ایجاد آن دانسته و می‌گوید: ردیف درآمدهای نفتی در بودجه‌های سالانه باید به سمت تولید و اشتغال برود.
سرنوشت قطعه‌سازان هواوی باوجود تحریم‌های تجاری آمریکا
پایگاه خبری راد: بسیاری از تحلیلگران بر این باورند از آنجایی که هواوی بزرگترین غول تکنولوژی در چین است، احتمالاً از خطر فروپاشی و ورشکستگی محفوظ است اما در میان تحریم‌های تجاری آمریکا، بسیاری از تأمین کنندگان چینی قطعات آن از بین خواهند رفت.