15:48 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خزر

پربازده‌ترین و زیانده‌ترین سهم‌ها را بشناسید
نماد برتر - مدت زمان نزول و اصلاح قیمت در بازار سرمایه بسیار طولانی شد و نزدیک به 6 ماه است که سهامداران روی خوش ندیده‌اند اما؛ هستند سهم‌هایی که سود خوبی عاید همراهان خود کرده‌اند.
۱۵ زیرمجموعه شستا در صف عرضه اولیه / علت پرداخت طلب ویلموتس
نماد برتر- مدیرعامل شستا ضمن اشاره به اقدامات مدیریت دو ساله ، درباره حضور ۱۵ زیرمجموعه در صف عرضه اولیه و علت پرداخت طلب ویلموتس از فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد .
زمان عرضه اولیه "اپال" قطعی شد + تغییر درصد واگذاری و قیمت
نماد برتر- پس از لغو عرضه اولیه ۱۳ درصد سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آذر، زمان قطعی این واگذاری برای دومین بار مشخص و مقرر شد، چهارشنبه ۷ درصد از سهام با تغییر دامنه قیمت انجام شود.
معاملات مشکوک "بمپنا"، سه شرکت دارویی ، دو سهم سیمانی + ۹ نماد
نماد برتر- در روز افت ۷۱۹۶ واحدی شاخص، تولید برق عسلویه مپنا، سه شرکت دارویی، دو سهم سیمانی به همراه ۹ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
نماد ۵۱ شرکت برای یک ساعت بسته شد / ابطال معاملات دیروز ۸ شرکت
نماد برتر- نماد ۵۱ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام پیش بینی درآمد هر سهم ، برای یک ساعت متوقف و معاملات دیروز ۸ شرکت از جمله سایپا ، فولاد خوزستان و دو بانک ملت و پاسارگاد تایید نشد.
خروج ۱۴ نماد از تابلو معاملات ، تمدید تعلیق بانک و شروع بازارگردانی سهم جدید
نماد برتر- نماد ۱۴ شرکت بورسی و فرابورسی برای یک ساعت و دو روزکاری متوقف و در برابر تمدید تعلیق نماد بانک آینده ، بازار گردانی سهم تازه وارد از امروز شروع شد.
توقف ۲۴ نماد برای یک ساعت و دو روز کاری + محدودیت حجمی برای "کزغال "
نماد برتر- نماد ۲۴ شرکت بورسی و فرابورسی متوقف و برای زغال سنگ پروده طبس که چهارشنبه گذشته عرضه اولیه شده ، محدودیت حجمی ۱۰۰ هزار سهمی تعیین شد .
عرضه اولیه امروز با نقدینگی ۱۲۴ هزارتومانی و احتمال کاهش سهمیه
نماد برتر- امروز با عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس، بیست و ششمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.
۵۵ شرکت دیگر پیش بینی سود ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند
نماد برتر- ۵۵ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله فولاد مبارکه و ۱۳ شرکت یک صنعت ، پیش بینی سود هر سهم سال مالی جاری را در محدوده ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند.
زمان عرضه اولیه "کزغال" قطعی شد / جزئیات واگذاری + معرفی شرکت
نماد برتر- زمان قطعی بیست و ششمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس واگذار شود.
معاملات مشکوک سه شرکت دارویی، سهم تازه وارد و ۱۱ نماد
نماد برتر- در روز ریزش ۴۰ هزار واحدی شاخص، سه شرکت دارویی، سهم تازه وارد به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
تغییر مالکیت ۳.۱ میلیارد اوراق بهادار مالی
نماد برتر- شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با افت ۴۷۳ واحدی، به عدد ۱۸ هزار و ۷۰۱ واحد رسید.
زمان عرضه اولیه "سپیدار" قطعی شد + جزئیات واگذاری و معرفی شرکت
نماد برتر- زمان قطعی بیست و پنجمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۵ درصد از سهام سپیدار سیستم آسیا در فرابورس واگذار شود.
بورس در مدار نوسان
نماد برتر- بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات شاخص کل تا یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی به یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد رسید و در نهایت در رقم یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد ایستاد.
توقف نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی و محدودیت حجمی مهمان تازه وارد
نماد برتر- نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی برای چند ، یکی دو روز و یک ساعت بسته شده و مهمان تازه وارد هم مشمول محدودیت حجمی شده است.