17:25 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیسی

انتقاد از صدور مجوز تولید ۴۵ برند جدید دخانیات / وزارت "صمت" پاسخگو نیست
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزیر بهداشت، صدور مجوزهای جدید تولید مواد دخانی را مغایر با مصوبات ستاد کشوری کنترل دخانیات دانست و خواستار پاسخگویی وزارت صمت در این خصوص شد.
مشکل آب بود یا گاندو؟!
پایگاه خبری راد: اینجا فاصله بیداد می‌کند، فاصله یک درخت تا درخت بعدی، فاصله یک روستا تا روستای همسایه، فاصله مردم تا ساده‌ترین امکانات زندگی، فاصله جان کودکان تا امنیت...
ارز دولتی که با پشتیبانی مافیا دود می‌شود
پایگاه خبری راد: مافیای قدرتمند در واردات دخانیات، دست‌های پشت پرده و اختصاص ارز دولتی برای واردات کاغذ سیگار و ارز نیمایی برای توتون، سه گزاره‌ای است که دولتی‌ها و مجلسی‌ها به حقیقت آن اعتراف کردند و حتی خواستار پیگیری و برخورد با عوامل آن شدند؛ اما چرا مسوولان قبل از بحرانی شدن شرایط و رسیدن سن مصرف سیگار و قلیان به ۱۳ سال راهی برای مقابله با آن پیدا نکردند و فقط به طرح مساله آن هم در تریبون‌های رسمی می‌پردازند؟
نگاهی به فراخوان دیروز رئیسی درباره فضای مجازی
پایگاه خبری راد: روز گذشته رئیس قوه قضائیه فراخوانی منتشر کرد که در آن آمده است: «امروزه با گسترش دسترسی‌های ارتباطاتی، فارغ از چارچوب‌های سنتی خشک و دیوان‌سالارانه، فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی به فرصتی بزرگ برای کم‌کردن فاصله‌های زمانی و مکانی در ارتباطات و به‌اشتراک‌گذاری نظرات تبدیل شده است».
استفاده از حسگرهای بومی در ماهواره "پارس ۲"/تدوین نقشه راه باتری‌های لیتیوم یون فضایی
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشکده مکانیک پژوهشگاه فضایی ایران طراحی و ساخت حسگرهای فضایی، رادار دهانه مصنوعی (SAR) و سیستم‌های ذخیره‌ساز انرژی را از ماموریت‌های این پژوهشکده نام برد و گفت: در ماهواره‌هایی که در دستور کار محققان قرار دارد، از حسگرهای ساخته شده در این پژوهشکده استفاده خواهد شد.
وزارت صمت به مصوبه هیات دولت احترام نمی‌گذارد
پایگاه خبری راد: به گفته دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با وضعیت به وجود آمده، شرکتهای واردکننده خودرو در سال آینده نابود می‌شوند.
کبیری: دولت نظارت ویژه‌ای بر قیمت‌ها و گرانی‌ها داشته باشد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت در مبارزه با اشرافی‌گری باید خود پیشقدم شود اظهار کرد: تبعیض‌ها مردم را رنج می‌دهد مسئولین باید در تراز مردم زندگی کنند.
تاکید بر ادامه همکاری‌های بهداشتی یونیسف با ایران
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزارت بهداشت در دیدار با آنیربان چاترچی - مشاور منطقه‌ای یونیسف از همکاری‌های بهداشتی این سازمان بین‌المللی با ایران قدردانی کرد و خواستار ادامه و تقویت این روند شد.
تولید نانوپوشش‌های آب‌گریز و خودتمیزشونده برای نمای ساختمان‌ها
پایگاه خبری راد: محققان دانشگاه آزاد خمینی‌شهر موفق به تولید پوشش‌های مبتنی بر فناوری نانو شدند که علاوه بر جلوگیری از نفوذ آلودگی به درون نمای ساختمان‌ها، به کمک نور خورشید، آلودگی‌های محیطی را هم از سطح نما محو می‌کنند.
هر ایرانی سالانه معادل ۱۴ تا ۱۶ بشکه نفت، انرژی مصرف می‌کند
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصاد انرژی گفت: اگر میزان انرژی که مصرف می‌کنیم را به بشکه نفت تبدیل کنیم، عدد قابل توجهی به دست می‌آید و بیانگر این است که هر ایرانی سالانه معادل ۱۴ تا ۱۶ بشکه نفت، انرژی مصرف می‌کند.
افزایش جمعیت سالمند کشور تا سال ۲۰۵۰ به ۳۰ درصد
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه طبق برآورد سازمان بهداشت جهانی تا سال ۲۰۵۰ جمعیت بالای ۶۰ سال ایران به بیش از ۳۰ درصد جمعیت خواهد رسید، گفت: متاسفانه طبق آمارها حداقل یک نفر در هر ۱۰ سالمند، قربانی نوعی سوء رفتار با سالمندان می‌شوند. بنابراین پیری جمعیت‌ها مستلزم پاسخ مناسب و جامع بهداشت عمومی است.
برای افزایش سرانه مصرف لبنیات در مردم فکری شود
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه باید برای افزایش سرانه مصرف لبنیات در کشور که در حال حاضر نگران کننده است، فکری کنیم، گفت: این میزان مصرف در کشور ما که هرم سنی جوانی دارد، خوب نیست.
مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک ایران زمین در استانهای البرز، قزوین و زنجان برگزار شد
پایگاه خبری راد: مراسم معارفه مدیر جدید و تکریم مدیر سابق شعب بانک ایران زمین استان های البرز، قزوین و زنجان با حضور معاون عملیات بانکی و مدیر امور شعب استان ها و کلیه روسای شعب تحت پوشش این مدیریت برگزار شد.
پیدا شدن معاون وزیر و 4 کارشناس وزارت راه در کویرهای سمنان
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان از پیدا شدن معاون وزیر راه و چهار کارشناس همراه وی در کویرهای استان سمنان خبر داد.
ایران به پروتکل ریشه کنی تجارت غیرقانونی محصولات دخانی پیوست
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزیر بهداشت از پیوستن ایران به پروتکل ریشه کنی تجارت غیرقانونی محصولات دخانی خبر داد.