22:13 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ریپل

صدای پای یک گوشی مقرون‌به‌صرفه مجهز به شبکه 5G می‌آید
پایگاه خبری راد: آمارها حاکیست که ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده همچون بیت کوین در ترکیه و منطقه آمریکای لاتین از محبوبیت بیش‌تری برخوردار شده‌اند.
سرقت میلیون‌ها دلار ارز مجازی با هک سیم‌کارت کاربران
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد هکرها و مجرمان سایبری با انتقال اطلاعات سیم‌کارت‌های قربانیان به سیم‌کارت‌های خودشان، حساب‌های کاربری آنها برای استخراج ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده را هک کرده و مبالغ هنگفتی را به سرقت برده‌اند.
بازار سخت‌افزار ارزهای دیجیتال؛‌ گرم‌تر از همیشه
پایگاه خبری راد: بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد کرده‌اند که بازار سخت‌افزارهای استخراج ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۳ میلادی رشد و رونق قابل توجهی پیدا خواهد کرد.
سامسونگ هم به عرضه ارز دیجیتال اختصاصی روی آورد؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد پس از عرضه کیف پول مجازی در جدیدترین گوشی پرچمدار خود، اقدام به توسعه شبکه بلاک‌چین و ارزرمز اختصاصی برای خود کند.
پولشویی با ارزهای مجازی سر به فلک کشید!
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که ۱.۶ درصد از کل پولشویی های ژاپن در سال گذشته مربوط به ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده بوده که در نوع خود آمار بسیار قابل توجهی به شمار می‌رود.
پلت‌فرم ارزکاوی دیجیتال؛ در آستانه تعطیلی
پایگاه خبری راد: یکی از سرویس‌های استخراج ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده موسوم به کوین هایو ( CoinHive) در هفته آینده به کار خود پایان می‌دهد.
بلاک‌چین؛ برگ برنده بعدی فیس‌بوک
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که فیس بوک درصدد است تا با خریداری استارتاپ‌های مربوطه به طور رسمی ورود خود را به صنعت فناوری بلاک‌چین اعلام کند.
بزرگترین نهاد مالی و بانکداری جهان هم به ارز دیجیتال روی آورد
پایگاه خبری راد: یکی از بزرگترین شرکت و موسسات مالی در جهان به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد به توسعه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده اختصاصی برای خود بپردازد.
بازگشت سرمایه‌گذاران به دارایی‌های سنتی
پایگاه خبری راد: سقوط ازاد قیمت ارزهای مجازی باعث بازگشت سرمایه‌گذاران با دارایی های سنتی شده است.
سامسونگ هم به ارزهای دیجیتال روی آورد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ نیز قصد دارد به عرضه و انتشار یک کیف پول مجازی مبتنی برای ارزهای دیجیتال رمزپایه روی بیاورد.
 دلار به بیت‌کوین در بانک‌ سوئیسی تبدیل شد
پایگاه خبری راد: یک مرکز تبادل ارزهای دیجیتال رمزپایه تحت عنوان Bitstamp با یک بانک سوئیسی وارد همکاری شده است تا امکان تبدیل حساب‌های مبتنی بر دلار به بیت‌کوین را به مشتریانش بدهد.
کشورهای عربی به دنبال ارز مجازی
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی عربستان توافق‌نامه ای را با موسسه " ریپل" برای گسترش فناوری ارزهای مجازی در عرصه بانکداری این کشور امضا کرد.
ذخایر دلار روسیه با بیت‌کوین جایگزین می‌شود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که روسیه قصد دارد به منظور کاهش تاثیرات منفی تحریم های آمریکا علیه این کشور به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال رمزپایه همچون بیت کوین و جایگزین کردن ذخایر دلاری خود روی بیاورد.
سرمایه‌گذاری در بیت کوین، قمار است!
پایگاه خبری راد: تحلیلگران چینی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که روند سقوط ارزش ارزهای دیجیتال رمزپایه همچون بیت کوین در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز ادامه خواهد داشت.
بلاک‌چین از یک تریلیون دلار  گذشت
پایگاه خبری راد: تحلیلگران فعال در موسسه گارتنر برآورد کرده‌اند ارزش مجموع کسب و کارهای مبتنی بر فناوری بلاک‌چین تا یک دهه آینده از مرز یک تریلیون دلار عبور کند.