17:17 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیلو

تست سریع پروتئین و رطوبت گندم با امواج فروسرخ در کشور بومی سازی شد
نماد برتر- با حمایت کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت دستگاه تست سریع پروتئین و رطوبت گندم با استفاده از تکنولوژی نزدیک فروسرخ و دستگاه سنجش سریع دی تیونیت سدیم در آرد، خمیر و نان در کشور بومی سازی شد.
آخر هفته کابوس وار وال استریت
نماد برتر- شاخص های بورسی آمریکا و آسیا با ریزش سنگین بسته شدند.
وال استریت بالاخره سبز شد
نماد برتر- پس از سه افت متوالی سرانجام بورس آمریکا صعودی شد.
دو سوم آرا پستی مردم ایالت پنسیلوانیا به جوبایدن رسید
نماد برتر- بیش از دو سوم آرا پستی مردم ایالت پنسیلوانیا به جوبایدن تعلق گرفته و دموکرات ها از جمهوری خواهان پیشی گرفته‌اند.
نابسامانی‌های آرد و گندم از کجا سرچشمه می گیرد؟
نماد برتر- اواسط مهر ماه سالجاری چند عکس در فضای مجازی منتشر شد که نگرانی مردم و آشفتگی بازار را در پی داشت؛ در یکی از این عکس‌ها تصویری از برگه‌ای بر سر در نانوایی با یک جمله کوتاه "نان نداریم" نمایش داده شده بود.
کشمش خنداب زیر دندان گِردِ دلالان
نماد برتر- رئیس جهادکشاورزی خنداب گفت: قیمت کشمش از ۱۵ هزار تومان در سال گذشته به حدود ۲۰ هزارتومان در سال جاری رسیده، اما دلالان این حوزه در حال رایزنی برای کاهش قیمت هستند.
سفر وزیر انرژی آمریکا نیمه کاره ماند
نماد برتر- وزیر انرژی آمریکا پس از این که تست کرونای دو تن از همراهان امنیتی وی مثبت اعلام شد، سفرش به میدوست را نیمه تمام گذاشت و به واشنگتن بازگشت.
عوامل افزایش سنگینی تقاضا + موضوع سوق دهنده تولید به سمت نابودی
نماد برتر- قائم مقام ایمیدرو از آغاز عملیات اجرایی نخستین طرح تولید کنسانتره مس با ظرفیت ۷۲ هزار تنی و به ارزش ۵۱ میلیون یورو در استان یزد در آینده نزدیک خبر داد.
اولویت‌های ستاد گیاهان دارویی در حوزه دامپزشکی اعلام ‌شد
نماد برتر- از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری زمینه‌ طرح‌های دارای اولویت با کاربرد گیاهان دارویی در دامپزشکی اعلام شد.
کرونا با اقتصاد آمریکا چه کرد؟
نماد برتر- ایالت های شرقی و شمالی، بیشترین آسیب را از کرونا دیده اند.
طلای جهانی به مسیر صعود برگشت
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر تجدید نگرانیها نسبت به احیای اقتصادی و ابهام پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افزایش یافت.
قیمت خرید تضمینی گندم کمتر از ۴۵۰۰ تومان ضرر است
نماد برتر- مدیرعامل مجمع ملی خبرگان کشاورزی با اشاره به اینکه اگر دولت قیمت خرید تضمینی گندم را کمتر از۴۵۰۰تومان اعلام کند، تولید لطمه می خورد و طبق محاسبات قیمت واقعی خرید تضمینی گندم ۵۲۰۰تومان است، گفت: بی توجهی به خرید تضمینی گندم احتمال تکرار کمبود گندم در سیلوها را افزایش می دهد.
بایدن برای نیروهای امدادی در پیتسبرگ پیتزا خرید
نماد برتر- جو بایدن، کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا که ماه‌ها کمپین از راه دور داشت، این بار به پیتسبرگ در پنسیلوانیا رفت تا شخصا به نیروهای امدادی این شهر که در روزهای اخیر شاهد ناآرامی‌ بوده، پیتزا بدهد.
عزیمت کشتی ایرانی حامل آلومینا از ونزوئلا
نماد برتر- خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داده یک کشتی ایران که محموله ای برای سوپرمارکت ایرانی به ونزوئلا برده بود، پس از بارگیری یک محموله آلومینا به سمت اقیانوس آتلانتیک حرکت کرد.
خرید تضمینی 330 هزار تن گندم در استان مرکزی
نماد برتر- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: 330 هزارتن گندم به صرت تضمینی در استان مرکزی خریداری شده و پیش بینی می شود تا پایان شهریور حداقل 350 هزار تن گندم خریداری شود.