20:57 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مایکروسافت

دورکاری کارمندان آمازون تمدید شد
نماد برتر- شرکت آمازون اعلام کرد کارمندانی که وظایفشان را می توانند در خانه انجام دهند، می توانند تا ژوئن سال میلادی آینده به دورکاری ادامه دهند.
دولت آمریکا از گوگل شکایت کرد
نماد برتر- وزارت دادگستری آمریکا شکایتی را علیه شرکت گوگل تنظیم و این شرکت را به سوءاستفاده از قدرت انحصاری خود در بخش جست و جوی اینترنت متهم کرد.
رشد فروش رایانه شخصی رکورد زد
نماد برتر- برآورد شرکت تحقیقات فناوری کانالایز نشان می دهد که سازندگان رایانه در سه ماهه سوم امسال ۷۹.۲ میلیون دستگاه رایانه شخصی فروختند که ۱۲.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت و سریعترین رشد در یک دهه گذشته را نشان می دهد.
موافقت مایکروسافت با دورکاری نیمه وقت کارمندان
نماد برتر- مایکروسافت به کارمندانش اطلاع داد حتی پس از بی خطر بودن بازگشت به دفاتر، انعطاف پذیری بیشتری برای کار از خانه وجود خواهد داشت.
خداحافظی گوگل با جی سوئیت و تولد یک سرویس جدید
نماد برتر-شرکت گوگل نام مجموعه ابزارهای بهره وری خود را تغییر داد و با هدف جذب مشتریان سازمانی برای کسب و کاری ابری خود، قابلیتهای بیشتری به آن اضافه کرد.
نظر عجیب مدیرعامل مایکروسافت درباره دورکاری
نماد برتر- مایکروسافت یکی از شرکتهای فناوری بوده که از دورکاری کارکنانش به دلیل شیوع ویروس کرونا سود برده اما مدیرعامل این شرکت معتقد است دورکاری مثل خوابیدن در سرکار است.
ساخت دیتاسنترهای جدید مایکروسافت در یونان
نماد برتر- شرکت مایکروسافت با یونان برای ساخت مجموعه دیتاسنترهای جدید در این کشور توافق کرد.
سهام "در خانه بمان"، نجات بخش وال استریت
نماد برتر- وقتی در روزهای معاملاتی هفته گذشته، شاخص های وال استریت با افت های شدیدی همراه شدند همه کارشناسان نسبت به برگشت روزهای خوش به بازار ناامید بودند، اما خبرهای دیگری در راه بود که مسیر بازار این کشور را با شگفتی همراه کرد.
شکایت دولت آمریکا از انحصارطلبی موتور جست و جوی گوگل
نماد برتر- دولت آمریکا در حال آماده سازی یک شکایت ضد انحصارطلبی علیه موتور جست و جوی گوگل است که یکی از سودآورترین کسب و کارهای تاریخ به شمار می رود.
هفته مثبت نفت و فلزات
نماد برتر- می توان گفت چشم‌انداز بازار کامودیتی مثبت است، به طوری که هفته گذشته شاهد رشد ۱.۱ درصدی هر تن سرب، حدود ۳ درصدی روی و ۱.۱ درصدی آلومینیوم بودیم.
تیک تاک از ممنوعیت در آمریکا جست
نماد برتر- شرکت اوراکل اعلام کرد در کسب و کار جهانی تیک تاک یک سرمایه گذار کوچک خواهد شد و فراهم کننده فناوری معتمد این اپلیکیشن می شود.
صعود جهانی دلار
نماد برتر- شاخص دلار مجددا وارد کانال ۹۳ واحد شد.
راه اندازی خدمات ویدیویی جدید در یوتیوب
نماد برتر- سرویس یوتیوب شرکت آلفابت یک سرویس ویدیوی کوتاه جدید به نام Shorts در داخل پلتفرم اشتراک گذاری ویدیویی خود راه اندازی کرد که مشابه مدل تیک تاک است.
چرا اپل آیفون تاشو نمی‌سازد؟
نماد برتر- شرکتهای فناوری مانند سامسونگ، مایکروسافت و موتورولا از جمله شرکتهایی هستند که نخستین تلفنهای هوشمند تاشو را عرضه کرده اند اما اپل در این عرصه فعلا حضور پیدا نکرده است.
ریزش بیش از یک تریلیون دلاری سهام شش غول فناوری
نماد برتر- شش سهام بزرگ بخش فناوری آمریکا پس از صعود چشمگیری که هفته گذشته به اوج خود رسید، در مدت سه روز گذشته بیش از یک تریلیون دلار از دست دادند.