11:11 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نوری

شاخص سبزپوش به تعطیلات رفت
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، ۲۳ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش یک هزار و ۶۰۲ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با یک هزار و ۲۷۸ واحد افزایش به عدد ۴۰۱ هزار و ۶۲۰ واحد رسید.
رشد 343 درصدی درآمدهای «نوری» در اردیبهشت ماه
نماد برتر - میزان فروش محصولات نوری در اردیبهشت‌ماه نسبت به ماه گذشته ۷.۰۳ درصد افزایش را تجربه کرده است.
با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
خبرهای خوش «فارس» برای سهامداران
نماد برتر - مدیر سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی خلیج فارس خبر داد: به زودی از طریق شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد، اقدام به انتشار اوراق اجاره سهام به میزان ۲۰۰۰ میلیارد تومان خواهیم کرد. این مبلغ صرف خرید سهم های ارزنده بازار خواهد شد.
فروش 378 میلیاردی  نوری و رکورد شکنی
نماد برتر - شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۳۷۸۴۹ میلیارد فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۸ رشد ۵۶درصد داشته است.
امروز در بورس انرژی چه محصولاتی معامله می‌شود
نماد برتر- امروز سه‌شنبه ۱۰ فروردین ماه کالاهای ایزوپنتان و آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس، برش سنگین و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، برش سنگین، سوخت کوره سبک و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، پنتان پلاس پتروشیمی بوشهر، سی او و نفتای سبک پالایش نفت آبادان، متانول پتروشیمی شیراز و نیتروژن مایع شرکت فجر انرژی خلیج فارس در رینگ داخلی و برش سنگین و رافینت شرکت پتروشیمی نوری و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندرامام در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می شود.
780 درصد رشد برای «پترول» ثبت شد
نماد برتر - گزارش فعالیت بهمن‌ماه این گروه سرمایه‌گذاری حاکی از رشد ۷۸۰درصدی آن بوده که محل واگذاری سهام درآمدی حاصل نشده همچنین نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال قبل سودی محقق نکرده، شرکت در انتهای بهمن ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۱۴,۶۵۸,۱۲۷ میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۷۸۰ درصد به مبلغ ۱۲۸,۹۶۶,۷۰۵ میلیون ریال رسیده است.
بازگشت به مدار 1 میلیون و 200 هزار واحدی
نماد برتر - بازار سرمایه امروز هم سبزپوش بود و شاخص کل بورس مجددا به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بازگشت.
انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا
نماد برتر - تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا در مراسمی که در شهرک صنعتی قرچک انجام شد به امضا رسید که براساس آن برنامه‌ریزی برای صادرات به کشورهای اوراسیا در دستور کار تولیدکنندگان صنعتی قرار می‌گیرد و با توجه به آزادشدن تعرفه صادراتی به اوراسیا در 1401 این تفاهم‌نامه زمینه تحقق این هدفگذاری را فراهم خواهد کرد.
بازگشت "فارس" برای جدال با "فملی" و "شستا"
نماد برتر - "فارس" با داشتن بیش از ۳۰ شرکت پتروشیمی، پالایشگاهی، سرمایه‌گذاری و زیر مجموعه‌ها، ارزش بازار آن در حال حاضر نباید کمتر از ۱۰ میلیارد دلار (با دلار ۲۵ هزار تومانی فعلی) باشد اما؛ در ۷ ماه پیش، ارزش بازار (مارکت) این غول بزرگ پتروشیمی بیش از ۲۰ میلیارد دلار بود، آیا نمی‌توان انتظار ورود مجدد غول قدیمی تاثیرگذار در شاخص را کشید.
فناوری ۵G روی شبکه واقعی از مشهد آغاز بکار کرد
نماد برتر- قطار ارائه خدمات فناوری ۵G همراه اول روی شبکه واقعی از جوار حرم مطهر رضوی به حرکت درآمد و به زودی وارد سایر شهرها خواهد شد.
۵G همراه اول بر روی شبکه واقعی بزودی راه‌اندازی می شود
نماد برتر- معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول از راه‌اندازی ۵G بر روی شبکه واقعی در روزهای آینده خبر داد و گفت: توسعه فناوری پرهزینه ۵G در گرو حمایت همه‌جانبه رگولاتوری و چشم‌پوشی از سهم درآمدی است.
۱۰ نماد بورسی و فرابورسی موقتاً بسته شد / آغاز بازارگردانی یک سهم
نماد برتر- پیش از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بازارگردانی یک سهم نیز آغاز شد.
زمان افزایش سرمایه ۳۵ تا ۱۸۳ درصدی + مجمع پنج شرکت دیگر
نماد برتر- داده گستر عصر نوین و ۸ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا، افزایش سرمایه و ... را اعلام کردند.
عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی
نماد برتر- امروز چهارشنبه ۸ بهمن ماه، کالاهای پنتان پلاس پتروشیمی پارس و ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا در رینگ داخلی و رافینت۲ شرکت پتروشیمی شیمی بافت و رافینت شرکت پتروشیمی نوری در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.