22:33 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
آیا سومین انقلاب انرژی به عمر نفت و گاز پایان می‌دهد؟
پایگاه خبری راد: تاریخ نفت خام و گاز طبیعی، تاریخ نوآوری فناوری است. تا همین اواخر نوآوری از نفت خام و گاز طبیعی حمایت می‌کرد اما اکنون آن را به چالش کشیده و باعث تغییرات اساسی در بازارهای نفت خام و گاز طبیعی شده است.
تعیین تکلیف آخرین قطعه آزاد راه تهران – شمال تا پایان امسال
پایگاه خبری راد: آزادراه تهران – شمال که برای نزدیک به چهار دهه بدون هیچ برنامه‌ریزی دقیقی رها شده بود با همکاری مشترک وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان وارد مراحل پایانی کار خود شده است.
ترفندهای برخی "مشاوران" برای تلکه کردن مشتری!
پایگاه خبری راد: «شما هوای کمیسیون ما را داشته باش، من خانه را بالاتر از قیمت می‌فروشم؛ خیالت راحت! »
اولین تفاوت بانک و ترکان
پایگاه خبری راد: هرچند اکبر ترکان - رییس سابق سازمان مناظق آزاد - در مورد انتقال دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به وزارت امور اقتصادی و دارایی موضع انتقادی داشت اما مرتضی بانک، رییس جدید این سازمان با رویه‌ای متفاوت از تصمیم مجلس شورای اسلامی در دی ماه سال گذشته استقبال کرد.
ثبت رکورد جدید در تقویم صنعت برق یزد با رشد 14 درصدی پیک مصرف
پایگاه خبری راد: رییس گروه مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای یزد از ثبت رکورد جدید در تقویم صنعت برق استان با رشد 14 درصدی پیک نیاز مصرف در سال جاری خبر داد .
ادغام شرکت ها؛ بایدها و نبایدها
پایگاه خبری راد: دکتر فریدون قاسم‌زاده - عضو هیات علمی دانشگاه
خودروسازی تسلا زیان کرد
پایگاه خبری راد: گزارشی که شرکت خودروسازی تسلا به تازگی از میزان تولید و فروش محصولات خود در سه ماهه سوم سال یعنی تابستان ۲۰۱۷ ارائه داده است نشان دهنده بحران بزرگی است که تسلا با آن روبرو شده است.
به هیچ وجه تراکنش‌های بانکی مودیان را رصد نمی‌کنیم
پایگاه خبری راد: مدیر کل امور مالیاتی استان یزد با تاکید بر این که به هیچ وجه رصد تراکنش‌های بانکی تمام مودیان که فعالیتی شفاف دارند، مدنظر سازمان امور مالیاتی نیست، اظهار کرد: مبارزه با فرار مالیاتی و افزایش عدالت مالیاتی از اولویت‌های سازمان امور مالیاتی است .
اورژانس صنعت در استان ایجاد می‌شود
پایگاه خبری راد- استاندار یزد گفت: برای تشخیص به موقع آسیب‌هایی که بخش صنعت استان را تهدید می‌کند و همچنین کاستن از مشکلات یا مرتفع کردن آنها باید اورژانس صنعت در استان ایجاد شود تا در کوتاهترین زمان ممکن این مباحث را تشخیص داده و برای رفع مشکل چاره جویی‌کند.
سرمایه تجدیدپذیرها کجا رفت؟
پایگاه خبری راد: رییس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) گفت: یکی از نگرانی‌های صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر این است که مبلغ مقرر شده که از سمت عوارض برق برای توسعه برق روستایی و تجدیدپذیرها در نظر گرفته شده به این دو بخش تعلق نگیرد و در مباحث دیگر هزینه شود.