19:33 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
خدمات متمایز «پرشیا خودرو» برای «ب.ام.و» سواران
پایگاه خبری راد: مدیران شرکت پرشیا خودرو ضمن رونمایی از سایت جدید پرشیا خودرو از ارائه خدمات نوین به مشتریان خود خبر دادند.
صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی سدی در برابر رکود و بیکاری
پایگاه خبری راد: ارزش افزوده و بهره وری در بخش کشاورزی که تاثیر فراوانی در افزایش صادرات غیرنفتی دارد را باید از مزایای مهم صنایع تبدیلی و تکمیلی دانست.
تعیین متولیان حوادث فضای مجازی
پایگاه خبری راد: نظام ملی پیشگیری و مقابله با حوادث در فضای مجازی با شناسایی متولیان حوادثی شامل کلاهبرداری و اخاذی که در فضای مجازی برای شهروندان و شرکت‌ها رخ می‌دهد، به منظور جلوگیری از توسعه این‌گونه موارد تصویب شد.
احتمال حضور خارجی‌ها در بازار سرمایه ایران
پایگاه خبری راد: عضو کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار می گوید نسبت قیمت بر درآمد بازار سهام ایران بسیار پایین تر از بازارهای منطقه است و هرچند که برخی ریسک‌های سیاسی هر سرمایه گذاری را دچار تردید می کند ولی بطور محدود گرایش سرمایه‌گذاران خارجی به بازار سرمایه ایران در حال رخ دادن است، هر چند که تعداد آن‌ها زیاد نیست.
هشدار استاندار جدید به تیم اقتصادی استان یزد
پایگاه خبری راد- استاندار یزد گفت: تیم اقتصادی استان باید با چابکی و تلاش هر چه افزون‌تر و پرهیز از حاشیه‌ها و سیاست زدگی، تمام توان خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و ارائه راهکار در این مسیر به کار گیرد و شخصاً اگر در این راه کم تحرکی مشاهده کنم، آن را علاج خواهم کرد.
اجرای ۶.۱ میلیارد دلار پروژه در ۲۵ کشور
پایگاه خبری راد: رییس مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنعت آب و برق وزارت نیرو گفت: در سال جاری صنایع آب و برق کشور توانسته بیش از ۵۸ پروژه با ارزشی بالغ بر ۶.۱ میلیارد دلار را اجرایی کند و یا در حال اجرا داشته باشد.
توضیحات کرمان‌موتور درباره حاشیه‌سازی‌های اخیر
پایگاه خبری راد- مدیرعامل کرمان موتور با تکذیب برخی موارد منتشر شده در فضای مجازی گفت: هفت ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۴۰ درصدی تولید خودرو در این شرکت هستیم.
یک زمستان دیگر کمبود انرژی در انتظار پاکستان
پایگاه خبری راد: در حالی که پاکستان برای یک زمستان دیگر کمبود انرژی مهیا می‌شود، اکسون موبیل بخشی از یک پروژه بزرگ برای افزایش واردات گاز طبیعی مایع به پاکستان نخواهد بود.
خودروی خود را برای زمستان آماده کنید!
پایگاه خبری راد: از آنجایی که فصل زمستان و سرما پیش رو است باید خودروی خود را برای این فصل بخوبی آماده کنید تا از مشکلات احتمالی پیشگیری کنید.
خروج 8 واگن قطار کرمانشاه- فیروزان از ریل
پایگاه خبری راد: فرماندار شهرستان نهاوند از خروج 8 واگن قطار باری از ریل در مسیر راه‌آهن نهاوند- فیروزان خبر داد.