22:40 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
سیم‌کارت‌های یک میلیارد تومانی!
پایگاه خبری راد: یک فعال صنفی بازار سیم کارت‌های تلفن همراه با بیان اینکه برای برخی سیم کارتها با شماره های خاص اصلا قیمتی نمی‌توان تعیین کرد، از آخرین قیمت سیم کارت‌های معمولی در بازار خبر داد.
برگزاری کارگاه نفتی برای ایرانی‌ها
پایگاه خبری راد: رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با تاکید بر این که شرکت‌های ایرانی باید برای همکاری با توتال جهت توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی ارتقا یابند، گفت: در حال نهایی کردن مذاکرات با یک مشاور فرانسوی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای برخی از شرکت‌های ایرانی واجد شرایط هستیم.
میزان سرمایه‌گذاری خارجی در مناطق آزاد/ قشم و ماکو در صدر
پایگاه خبری راد: میزان سرمایه‌گذاری خارجی در هفت منطقه آزاد در سال ۱۳۹۵ معادل ۳۱۰۳ میلیون دلار بوده که این رقم با توجه به سرمایه‌گذاری خارجی ۱۲۹۱ میلیون دلاری در سال ۱۳۹۴ رشدی معادل ۴۱.۶ درصد داشته است.
اقتصاد مسکن تهران ۱۰ درصد بزرگ‌تر شده است
پایگاه خبری راد: مقایسه شاخص قیمت مسکن و ارزش کل معاملات شهر تهران در هفت ماهه امسال نشان می‌دهد گردش مالی این بخش ۱۰.۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
اجاره‌بها در تابستان ۲۰ درصد افزایش داشته است
پایگاه خبری راد: بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در تابستان سال جاری اجاره بها در شهر تهران نسبت به فصل مشابه سال قبل حدود ۲۰ درصد رشد داشته است.
باید از اقتصاد تک‌محصولی خارج شویم/ نیروی ماهر عامل رشد اقتصادی بنگاه‌هاست
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که باید از اقتصاد تک محصولی متکی به فروش نفت خارج شویم و با سرعت بیشتری در توسعه منابع انسانی گام برداریم.
سهم ۲۰ درصدی ایران از بازار صنایع غذایی روسیه
پایگاه خبری راد: نایب رییس خانه صنعت ایران از تعیین سهم ۲۰ درصدی ایران از بازار صنایع غذایی روسیه خبر داد.
سکه ۱۸ هزار تومان گران شد
پایگاه خبری راد: در بازار امروز - سه‌شنبه - سکه تمام طرح جدید در ادامه افزایش روزهای اخیر با شیب تندی در جهت صعودی حرکت کرده و دلار آمریکا با ثبات قیمت همراه بوده است.
کار در آزمایشگاه‌های دامپزشکی سخت و زیان‌آور است
پایگاه خبری راد: مسئول آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان یزد با اشاره به سخت و زیان‌آور بودن کار در آزمایشگاه دامپزشکی اعلام کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 11 هزار و 281 مورد آزمایش در زمینه‌های مختلف تشخیصی توسط کارشناسان آزمایشگاه دامپزشکی استان انجام شده است .
ضرورت تسریع در فرآیند تجاری‌سازی جویشگر بومی
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تسریع در فرآیند تجاری‌سازی جویشگر بومی تاکید کرد.