16:36 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تازه‌ترین قیمت رسمی دلار و یورو
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی نرخ رسمی ۲۰ ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را افزایش داد.
اختصاص مبلغ 30 میلیارد ریال به گمرک برای پرداخت هزینه‌های انبارداری
پایگاه خبری راد: هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، با پیشنهاد آیین‌نامه اجرایی مربوط به هیأت‌های تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی کشور با قوانین موافقت کرد.
خدمات بانکی برای زائران اربعین/افزایش سقف برداشت از خودپردازها در ۳ استان
پایگاه خبری راد: سقف برداشت نقدی از خودپردازها در استانهای ایلام، کرمانشاه و خوزستان که تردد زائران در آنها بیشتر است از ۲۰۰ هزار تومان معمول در شبکه بانکی به ۵۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.
ازسرگیری روند افزایش نفت در بازار جهانی
پایگاه خبری راد: نفت در معاملات روز چهارشنبه تحت تاثیر آماری که کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا را نشان داد، افزایش یافت.
طلای جهانی به کمتر از ۱۳۰۰ دلار بازگشت
پایگاه خبری راد: طلا پس ازاین که در معاملات روز گذشته تحت تاثیر قوی شدن دورنمای افزایش مجدد نرخ‌های بهره آمریکا در سال جاری بیش از یک درصد کاهش یافت، در معاملات روز چهارشنبه تقریبا ثابت بود.
تبخیر سالانه ۷۰ درصد بارش‌ها، چالش‌ اصلی منابع آبی کشور است
پایگاه خبری راد: معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: تبخیر سالانه ۷۰ درصد بارش‌ها چالش‌ اصلی منابع آبی کشور است.
فاصله معنادار جویشگرهای بومی با مشابه‌های بین‌المللی
پایگاه خبری راد: جویشگرهای بومی هنوز فاصله معناداری با جویشگرهای بین­‌المللی نظیر گوگل و حتی جویشگرهای بومی نظیر یاندکس روسیه دارند؛ در عین حال در یک نگاه درازمدت، تأثیر بسزایی در رونق فضای کسب‌وکار IT داشته و فرصت‏های شغلی فراوانی را ایجاد خواهند کرد.
تغییر استراتژی گوگل در گوشی همراه
پایگاه خبری راد: به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های همراه نیز جا پای اپل گذاشته و از این غول تکنولوژی آمریکایی دنباله‌روی کند.
واتس‌اپ کاملا مسدود شد
پایگاه خبری راد: طبق گزارش های منتشر شده ، کشور چین بطور کامل اپلیکیشن پیام رسان محبوب و کاربردی واتساپ را فیلتر و مسدود کرد.
قیمت میوه‌های نوبرانه پاییزی/ "لیموترش" و "به" گران‌ترین اقلام
پایگاه خبری راد: بازار میوه و تره‌بار در شروع فصل پاییز با عرضه میوه‌های نوبرانه از جمله انار و نارنگی همراه شده است که به گفته فروشندگان بیشترین تقاضا را هم از سوی مشتریان دارد.