02:52 | يكشنبه 9 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ابراهیمی

چرا حال بورس خوب نمی شود؟
نماد برتر- روند نزولی بازار سرمایه در هفته جاری درحالی ادامه داشت که برخی صاحب نظران معتقد بودند در هفته جاری و با کاهش ریسکهای سیاسی، ورق بورس برمی گردد و این بازار دوباره حرکت خود را بر مدار صعود آغاز می کند؛ اتفاقی که رخ نداد و همچنان سایه برخی اتفاقات سیاسی و تصیمات اقتصادی بر سر بازار سرمایه سنگینی می کند.
مصوبه وزیر صمت غیر قانونی است
نماد برتر- واکنش شدید رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به قیمت گذاری دستوری فولاد: مصوبه وزیر صمت غیر قانونی است.
افزایش ۰.۱ درصدی مالیات فروش سهام از دستور کار مجلس خارج شد
نماد برتر- عضو هیات مدیره سازمان بورس گفت:پیشنهاد افزایش ۰.۱ درصدی نرخ مالیات فروش سهام و حق تقدم با توضیحات سازمان و مساعدت نمایندگان از دستور کار خارج شد.
ظرفیت عرضه ۹۵ هزار میلیاردی سهام در بودجه برای تامین مالی دولت از بورس
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از ظرفیت عرضه ۹۵ هزار میلیارد تومان سهام در بودجه ۱۴۰۰ برای تامین مالی دولت از طریق بازار سرمایه خبر داد .
پیشنهادی برای صندوق فولاد با دارایی۳۰ هزار میلیاردی بورسی و غیر بورسی
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بدهکاری ۶۰ هزار میلیارد تومانی دولت به صندوق بازنشستگی فولاد و پیشنهادی برای دارایی۳۰ هزار میلیارد تومانی بورسی و غیربورسی خبر داد.
ارجاع تخلفات مرتبط با سهام عدالت به قوه قضائیه
نماد برتر- رئیس کمیسیون انرژی از ارسال پرونده افرادی که از نحوه واگذاری و ترکیب سهام عدالت عدول کرده اند به دستگاه قضا در صورت موافقت نمایندگان خبر داد .
حاکمیت مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی
نماد برتر- ششمین همایش مالی اسلامی ایران با محوریت بررسی موضوع «حاکمیت مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی» صبح امروز بیست و ششم آذرماه به صورت مجازی آغاز به کار کرد.
کلیات بانکداری اسلامی و نظام جامع حسابداری و حسابرسی تصویب شد
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات طرح بانکداری اسلامی و نظام جامع حسابداری و حسابرسی خبر داد.
قالیباف: تلاش برای برقراری نظام عادلانه و هوشمند مالیاتی یک جهاد بزرگ است
نماد برتر- نشست رئیس مجلس با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی و با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون اقتصادی برگزار شد.
تونل اسپژ ردیف ملی گرفت
نماد برتر- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: تونل اسپژ یکی از پروژه‌های استراتژیک شهرستان سلسله است که در بودجه کشور ردیف ملی گرفت.
توصیه مقام معظم رهبری برای حل مشکلات از طریق عرضه سهام شرکت‌ها
نماد برتر- عضو شورای عالی هماهنگی اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری در جلسه ای فرمودند از طریق عرضه مالکیت سهام شرکت‌ها برای حل مشکلات اقدام شود.
آغاز تحولات اساسی در ساختار بازار سرمایه توسط کمیسیون اقتصادی
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب کمیسیون اقتصادی تحولات اساسی در ساختار و جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد کشور آغاز می‌شود.
تعامل مجلس با دولت و بانک مرکزی برای بازگرداندن ۲۶ هزار میلیارد دلار ارز خارجی
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تعامل مجلس با دولت و بانک مرکزی برای بازگرداندن ۲۶ میلیارد دلار ارزهای خارجی و وصول مطالبات ارزی خبر داد.
فروش املاک و اراضی وزارت دفاع در اتاق شیشه ای بورس کالا
نماد برتر- مسوول هیات اجرایی فروش املاک مازاد وزارت دفاع با تشریح سه نکته درخصوص عرضه املاک و اراضی وزارت دفاع در بورس کالا، هزینه کمتر خریداران ملک در بورس کالا به نسبت مزایده های سنتی را از موارد جذاب شیوه فروش جدید وزارت دفاع برشمرد.
الحاقیه قانون ۱۵ سال پیش بازار و تشکیل شورای عالی جدید/ احتمال تغییر مدیران
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تحلیلی از دلایل سقوط کم سابقه بورس از الحاقیه جدید به قانون ۱۵ سال پیش، تشکیل شورای عالی ثبات مالی و احتمال تغییر مدیران در صورت لزوم خبر داد.