07:26 | يكشنبه 23 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ابراهیمی

جلسه امروز با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس برای بررسی چند پیشنهاد جدید
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه امروز با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس با هدف بررسی طرح ساماندهی بازار و چند پیشنهاد جدید خبر داد.
وضعیت بورس غیرقابل پیش بینی است / دولت اعتماد را برگرداند / درخواست از وزیر و رئیس
نماد برتر- رییس مجلس وضعیت فعلی بورس را غیرقابل دانست و ضمن تاکید بر اصلاح بازار و پاسخ دولت به اعتماد مردم ، خواهان اداره حرفه ای بازار و صیانت از رونق از وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس شد.
موافقت وزارت صمت با افزایش خوراک کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان
نماد برتر- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش ظرفیت خوراک شرکت روغن نباتی گلناز کرمان گفت: تلاش ما بر این است به زودی با افزایش ظرفیت خوراک این شرکت افزایش تولید و بازگشت کارگران بیکار شده در فاز نخست تا ظرفیت ۴۰۰ نفر را به اشتغال شاهد باشیم.
بازار آتی سکه احیا می شود؟
نماد برتر- یک فعال بازار سرمایه در یادداشتی متوقف شدن معاملات آتی سکه را سبب هدررفت هزینه فرصتی دانست که بابت پویایی این بازار پرداخت شده بود. به اعتقاد وی، با این کار پول از این بازار به سمت بازارهای نقدی جریان پیدا کرد و باعث ایجاد التهاب در بازار نقدی طلا خواهد شد.
مخالفت مجلس با قیمت‌گذاری دستوری/ عرضه محصولات در بورس با فرایندی جدید
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هر نوع قیمت‌گذاری دستوری موجب رانت و فساد در کشور می‌شود و مجلس با قیمت‌گذاری دستوری مخالف است و برای کمک به فعالیت‌های اقتصادی در کشور باید اجازه داد تا مکانیزم‌های قانونی در بحث قیمت‌گذاری دنبال شود.
ادعای ورشکستگی صنف تالارهای پذیرایی
نماد برتر- رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران از ورشکستگی کامل این صنف خبر داد و از مسئولان خواست به این سوال فعالان صنف پاسخ دهند که چرا همچنان تالارهای پذیرایی تعطیل هستند، اما سایر واحدهای پذیرایی مثل رستوران‌ها فعالیت می‌کنند؟
قول مساعد چین برای پرتاب ماهواره‌های دانشجویی/مشارکت ۳ دانشگاه ایران با اپسکو
نماد برتر- مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی سازمان همکاری‌های فضایی آسیا-اقیانوسیه (اپسکو) با اشاره به مشارکت ایران در طراحی و ساخت ماهواره‌های کوچک دانشجویی با اپسکو، از قول مساعد چین برای پرتاب این ماهواره‌ها در سال آینده میلادی خبر داد.
دولت در کنار تولید کنندگان و تلاشگران است
نماد برتر- حسن روحانی: افتتاح ۶ هزار و ۷۵۰ طرح عمرانی و ۲۶ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی در روستاهای سراسر کشور در روز گذشته نشانه این است که دغدغه دولت همه مردم کشور و توسعه همه جای کشور است.
زمان و مکان به آب‌اندازی اولین قفس بومی پرورش ماهی اعلام شد
نماد برتر- دبیر کارگروه تخصصی آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌ زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اجرای طرح تولید بومی براکت سه کاناله تزریقی قفس‌های پرورش ماهی، از به دریا انداختن نخستین قفس بومی با همه قطعات ایران‌ساختی آن، در آبان ماه سال جاری در سواحل قشم خبر داد.
چهار عامل تشویق سهامداران به خرید + تداوم حمایت ها برای بازگشت اعتماد
نماد برتر- شاخص بورس با حمایت‌های مناسب دیروز در کف قیمتی نمادهای مهم به کانال ۱.۵ میلیونی بازگشت اما در این میان، اثر چهار عامل می تواند سهامداران حقوقی و حقیقی‌ها را به خرید تشویق کند.
تداوم حمایت ها برای بازگشت اعتماد
نماد برتر - شاخص بورس با حمایت‌های مناسب دیروز در کف قیمتی نمادهای مهم به کانال ۱.۵ میلیونی بازگشت اما در این میان، اثر چهار عامل می تواند سهامداران حقوقی و حقیقی‌ها را به خرید تشویق کند.
اثر پروژه جدید پالایشگاه اصفهان بر فروش و سهامداران / وضعیت تجدید ارزیابی
نماد برتر- مدیرعامل پالایشگاه اصفهان با اعلام نهائی شدن پیش راه‌اندازی پروژه تصفیه گازوئیل و اثر آن بر افزایش فروش از طی مراحل تجدیدارزیابی خبر داد و گفت: منافع این‌ پروژه‌ها به سهامداران صبور می‌رسد.
معاملات الگوریتمی به بازار برمی گردد / علت اصلاح شاخص
نماد برتر- معاون سازمان بورس با اشاره به علت اصلاح شاخص و تمهیداتی برای حمایت از بورس گفت: معاملات الگوریتمی را در آینده نزدیک به بازار بر می‌گردانیم.
دلایلی برای عدم نگرانی سقوط سهام/ انتقاد از بورس و گزارش مهم با چند راهکار
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام چند دلیل برای عدم نگرانی سقوط قیمت ها و شاخص ، انتقاداتی به سازمان بورس وارد و از قرائت گزارشی مهم با چند راهکار برای بهبود اوضاع و تکلیف خبر داد.
دلگرمی به سهامداران متضرر/ علت مخالفت با اوراق ۱۶۰ هزار میلیاردی دولت
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام علت مخالفت با انتشار ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اوراق سلف نفتی به سهامداران متضرر هفته های اخیر وعده داد : بهای سهام شرکت‌ها دوباره صعودی خواهد شد .