16:26 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اتان

بایدن چه خوابی برای نفت شیل دیده است؟
نماد برتر- پیروزی بایدن ممکن است باعث تغییراتی در بخش انرژی آمریکا در سالهای آینده شود با این حال رییس جمهور منتخب با توجه به این حقیقت که اکثریت سنا هنوز نامعلوم مانده، ممکن است فضای مانور محدودی داشته باشد.
۲۷ شرکت از صنایع مختلف در فرابورس پذیرش شدند/ بررسی اطلاعات ۳۰۰ پرونده
نماد برتر- مدیر پذیرش فرابورس از ۲۷ شرکت از صنایع مختلف طی سه ماه اخیر و بررسی اطلاعات ۳۰۰ پرونده پذیرش به ترتیب اولویت خبر داد.
سهامداران پنج شرکت و بانک بازار پایه ای به مجمع فراخوانده شدند
نماد برتر- پنج شرکت بورسی و فرابورسی به همراه بانک ایران زمین، زمان برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده را به سهامداران اعلام کردند.
فرار کارکنان سکوهای نفتی خلیج مکزیکو از طوفان زتا
نماد برتر- در آستانه وقوع بیست و هفتمین طوفان فصل جاری که انتظار می رود به یک طوفند قدرتمند تبدیل شود، تولیدکنندگان نفت روز دوشنبه به تخلیه سکوهای تولید فراساحلی در خلیج مکزیکوی آمریکا اقدام کردند.
ثروت گازی خاورمیانه چشم شورون را گرفت
نماد برتر- شرکت شورون پس از سالها تمرکز فعالیت در صنعت نفت شیل آمریکا، روی آینده گاز طبیعی در خاورمیانه سرمایه گذاری خواهد کرد.
کاهش شدید خرید خانه در آمریکا توسط چینی ها
نماد برتر-با وجود افزایش خرید خانه توسط چینی ها در دیگر کشورها، این مساله در آمریکا برعکس بوده است.
افزایش تولید پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی تا پایان سال
نماد برتر- مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی گفت: مطابق برنامه تا پایان سال تمام بخش‌های پالایشگاه دوازدهم تکمیل می‌شود و میزان تولید تمام محصولات این پالایشگاه نیز افزایش خواهد یافت.
اقتصاد انگلیس مثبت شد
نماد برتر- اقتصاد انگلیس از رشد منفی رهایی پیدا کرد.
یک پنجم اقتصاد انگلیس آب رفت
نماد برتر- آمار نهایی رشد سه ماهه دوم حاکی از رشد منفی ۲۱.۵ درصدی پنجمین اقتصاد بزرگ جهان است.
موفقیت محققان کشور در تامین نیاز صنایع شوینده به مواد اولیه
نماد برتر- محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به فرمولاسیون مواد شوینده‌ گوناگون دست یافتند که علاوه بر تامین نیازهای داخلی اقدام به صادرات این محصولات کردند.
موافقت با پذیرش و عرضه اولیه زیرمجموعه "ونفت" با ۷ شرط
نماد برتر- سرمایه گذاری صنعت نفت از موافقت فرابورس با پذیرش یکی از زیرمجموعه ها برای عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام و به شرط رعایت ۷ مورد خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
قرار گرفتن نام شرکت ایرانی تولیدکننده زئولیت در کنار شرکت‌های خارجی
نماد برتر- یکی از شرکت‌های فناور موفق به تولید زئولیت با کاربرد در جداسازی در سیستم‌های تهویه و پنجره‌های دوجداره (برای جذب رطوبت موجود در بین دو لایه) و غربالگری مولکولی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شده و امروزه نام این شرکت در کنار نام شرکت‎‌های خارجی قرار گرفته است.
تولید میعانات گازی پالایشگاه هشتم پارس جنوبی چقدر است؟
نماد برتر- مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید روزانه حدود ۷۰ هزار بشکه میعانات گازی در فازهای ۲۰ و ۲۱ خبر داد.
بالاترین حقوق ها در آمریکا متعلق به کدام مدیران است؟
نماد برتر- ایلان ماسک بیش از هر مدیر دیگری در آمریکا حقوق می گیرد.
اتمام بیمارستان اکباتان و مرکز جامع سرطان همدان تا پایان بهار ۱۴۰۰
نماد برتر- معاون رئیس جمهور گفت: دو بیمارستان اکباتان و مرکز جامع سرطان همدان که از سوی خانواده فرشچیان در دست احداث است نیز تا پایان بهار 1400 به پایان خواهند رسید.