01:40 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اپال

خریداران همچنان در کما
نماد برتر - با مشخص شدن کاندیدای ریاست جمهوری، اندکی وضعیت معاملات بهتر شد اما؛ همچنان بسیاری از حقوقی‌ها و سهامداران عمده در کما به سر می‌برند.
قیمت‌گذاری دستوری بلای جان معدنی‌ها
نماد برتر - نظام قیمت‌گذاری محصولات شرکت‌های معدنی از نظام بازار آزاد و قیمت‌های جهانی تابعیت نمی‌کند و به دلیل اعمال شیوه‌نامه‌های نادرست قیمت‌گذاری، جملگی با محدود شدن حاشیه سود مواجه شده که این نوع نرخ‌گذاری‌ها اند.
عرضه اولیه‌های از ارج و قرب افتاده!
نماد برتر- ماه‌های ابتدایی سال گذشته بود که بسیاری از سهام داران چشم انتظار عرضه اولیه ها بودند تا با خرید این سهم ها سود بیشتری از بازار سرمایه کسب کنند. عرضه اولیه ها که همسو با روند نزولی بازار کم کم از ارج و قرب افتادند و کمتر مورد توجه قرار گرفتند. به طور کلی در سالی که گذشته شاهد ۲۷ عرضه اولیه بودیم که از این تعداد ۹ سهم در بورس و ۱۸ سهم در فرابورس عرضه شد.
عملکرد "وپارس" با رشد ۲۱۲۰ درصدی و تحقق سود ۱۶۲ ریالی
نماد برتر- بانک پارسیان با ارائه صورت های مالی تلفیقی حسابرسی شده نیمه اول سال،۳.۱ هزار میلیارد تومان سود محقق کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، نشان از رشد ۲۱۲۰ درصدی دارد .
سرخی بورس را پایانی نیست!
نماد برتر - روند نزولی بازار سرمایه همچنین ادامه دارد و شاخص کل بورس بیش از ۳۹۰۰ واحد کاهش یافت.
«درک» در صف اولیه‌ها
نماد برتر - حال و روز ناخوش بورس موجب شده حتی عرضه‌های اولیه نیز تحت شعاع این وضعیت نابسامان قرار بگیرند و دیگر همانند ماه‌های گذشته استقبال از آنها صورت نگیرد.
عرضه اولیه "اپال" به دلیل واریز ۷.۵ هزارمیلیاردی سه شرکت بورسی ایراد دارد
نماد برتر- مدیرعامل چادرملو با اعلام واریز ۷.۵ هزار میلیارد تومانی برای خرید سهام شرکت اُپال پارسیان توسط شرکت های "کچاد، کگل و کگهر" ، گفت: عرضه اولیه چهارشنیه ، ایراد و اشکال دارد .
زمان عرضه اولیه "اپال" قطعی شد + تغییر درصد واگذاری و قیمت
نماد برتر- پس از لغو عرضه اولیه ۱۳ درصد سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آذر، زمان قطعی این واگذاری برای دومین بار مشخص و مقرر شد، چهارشنبه ۷ درصد از سهام با تغییر دامنه قیمت انجام شود.
قرارداد ساخت کارخانه دوم کنسانتره سنگ آهن اُپال پارسیان امضا شد
نماد برتر- قرارداد ساخت کارخانه دوم تولید کنسانتره سنگ آهن اُپال پارسیان با ظرفیت تولید ۲.۴ میلیون تن و مشارکت ۶۰ و ۴۰ درصدی سرمایه گذاری پارسیان و ایمیدرو، امضا شد.
واگذاری ۲.۴۵ هزار میلیارد املاک مازاد بانک پارسیان / برنامه چابک سازی
نماد برتر- مدیر امور مجامع بانک پارسیان از واگذاری ۲.۴۵ هزار میلیارد تومان از املاک مازاد طی ۸ ماه و تصویب طرح هایی جهت بهبود خدمات و تبدیل به بانکی چابک خبر داد .
خوش بینی آرامش بازار و پیش بینی شرایط کلی سهام بزرگ و کوچک و تک نمادها
نماد برتر- یک کارگزاری با بررسی آخرین متغیرهای موثر خارجی و داخلی و اعلام خوش بینی به بازگشت آرامش به بازار، شرایط کلی سهام بزرگ و کوچک و تک نمادها را پیش بینی کرد.
عرضه اولیه اپال" برای فردا لغو و به زمان دیگری موکول شد / اثر دو عامل
نماد برتر- عرضه اولیه ۱۳ درصد سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس برای فردا لغو شد و اطلاع رسانی در خصوص تاریخ عرضه متعاقبا اعلام خواهد شد.
زمان عرضه اولیه "اپال" قطعی شد + جزئیات بیست و پنجمین شرکت جدید
نماد برتر- زمان قطعی بیست و پنجمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۳ درصد از سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس در بورس واگذار شود.
توضیح "وپارس" درباره افزایش سرمایه ، زمان عرضه اولیه زیرمجموعه و ...
نماد برتر- بانک پارسیان درباره پیش بینی تحقق افزایش سرمایه ۵۰ درصدی، روند تغییرات هزینه تمام شده پول، تسویه بدهی بدهکاران از محل اوراق بدهی و برآورد زمان عرضه اولیه زیرمجموعه توضیح داد.
۵ شرکت با تکمیل مدارک باقی مانده آماده عرضه اولیه در بورس هستند
نماد برتر- معاون ناشران و اعضا شرکت بورس از مدارک باقی مانده برای عرضه اولیه ۵ شرکت خبر داد و گفت: هر شرکتی مدارک را کامل کند، زودتر به عرضه اولیه می رسد.