01:40 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دیجیتال

  از پاناما تا پاندورا
تحقیق بر روی اسناد پاناما و استخراج محتوی آن‌ها در ژوئن سال ۲۰۱۵ آغاز شده و ۹ ماه به طول می‌انجامد که سرانجام مجموعه این تحقیق در گزارشی موسوم به اسنادپاناما شامل اطلاعات مالی ۲۱۴ هزار و ۴۸۸ شرکت و ۱۴ هزار و ۱۵۳ موکل شرکت حقوقی پانامایی «موساک فونسکا» افشا شدند.
ایران زمین در فکر توسعه اولین‌ها
بانک ایران زمین در فکر توسعه خدمتی که پایه گذاری آن در کشور به نام خودش به ثبت رسیده است.
چراغ سبز بازار سرمایه به «وزمین»
در حالی که بازار سرمایه بیش از یک سال است که روی خوشی و سبزی مداوم را به خود ندیده است اما گویا ورود تیم جدید مدیریتی در دولت، وزارت اقتصاد و سازمان بورس بوی خوشی را با خود به ارمغان آورده و حتی بازار سرمایه نیز متوجه این تغییر فضا و محیط شده است.
مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «بورس و رسانه» تمدید شد
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «بورس و رسانه» تا پایان مهرماه خبر داد.
ایران زمین؛ بانکی که سبز بودن را دوست دارد
بی شک یکی از مهمترین وظایف تمامی مجموعه های فعال در بدنه اقتصادی و اجتماعی یک کشور، ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت است که این مهم از سوی مدیران بانک ایران زمنی به درستی راهبری می شود.
بانک ایران زمین حامی تولید واکسن ایرانی
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: اقدامات بانک ایران زمین در تسریع تولید واکسن کرونا بسیار به موقع و امید بخش بود و با تجهیزاتی که بانک برای راه اندازی خط تولید واکسن کرونا در اختیار مجموعه دارویی برکت قرار داد فرآیند تولید واکسن را تسریع کرد.
پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه آغاز به کار کرد
پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه با رویکرد بسترسازی برای فعالیت شبکه‌های اجتماعی و شهروند - خبرنگاران آغاز به کار کرد.
رمزگشایی از سقوط قیمت‌ رمز ارزها /قیمت طلا زیر 1800 دلار
رئیس جمهور ال سالوادور پس از رسمی شدن بیت کوین در این کشور کیف پول‌های مورد استفاده را ناکارآمد خواند. همراه با این اتفاق قیمت بیت کوین سقوط کرد و سرمایه بازار رمزارزها 300 میلیارد دلار پایین آمد.
افزایش اعتماد به بازار سرمایه با ابزارهای سرمایه‌گذاری آنلاین
وجود ابزارهای سرمایه گذاری آنلاین، حضور فین‌تک‌ها در این زمینه و در دسترس قرار گرفتن آن برای مردم می تواند در توسعه، شناسایی و ایجاد اعتماد هر چه بیشتر به بازار سرمایه کمک کند.
بیت کوین در آینده بهتر است یا طلا؟
در روزی که گذشت بیت کوین و طلا اندک کاهشی داشتند اما توانستند ضررهای گذشته را جبران کنند.
بازار رمز ارزها 2 تریلیون دلاری شد/ترس طلا از طالبان
ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده در روز شنبه به بیش از 2 تریلیون دلار رسید این اتفاق اولین بار از اواسط ماه مه بوده است.
همه چیز درباره ارز دیجیتال ورج (Verge)
ارز دیجیتال ورج (Verge) یکی از رمزارز‌های دارای حریم خصوصی بالا است. همین ویژگی این ارز دیجیتال را بسیار محبوب کرده است.
تسهیل و تقویت فرهنگ سرمایه‌گذاری غیر مستقیم
رفع انحصارگرایی از نهادهای مالی، رفع محدودیت و تسهیل نوآوری و خلاقیت برای شرکت‌های استارت‌آپی، رفع محدودیت برای اپلیکیشن‌های پرداختی و بانکی، افزایش ضریب نفوذ سرمایه‌گذاری غیرمستقیم و منطقی‌تر شدن بازار سرمایه از جمله نکات مثبت و نتایج دستورالعمل اجرایی دریافت و ارسال برخط درخواست‌های صدور و ابطال واحد های صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.
بزرگترین صرافی جهان نخستین پروتکل کنترل کلاهبرداری و پولشویی را راه اندازی کرد
نخستین پروتکل کنترل کلاهبرداری و پولشویی برای بزرگترین صرافی جهان با سه رویکرد راه اندازی شد تا مشروعیت بازارمالی غیرمتمرکز و کمک به تقویت اعتماد سرمایه‌گذاران ، بهبود یابد.
تهدیدی جدی برای کریپتو در ایالات متحده
دولت ایالات متحده با پیشنهاد لایحه جدیدی قصد دارد بخشی از هزینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و شبکه برق‌رسانی این کشور را با اعمال مالیات بر بخش ارز‌های دیجیتال تأمین کند؛ موضوعی که می‌تواند کل صنعت کریپتو را تحت تأثیر قرار دهد.