01:55 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیگنال

معاملات کپی و انعکاسی؛ بهترین پاسخ به سیگنال‌فروشی
معاملات کپی و معاملات انعکاسی (تقلیدی)، افزون بر اینکه سبب توسعه بازار و بهبود رفتارهای سرمایه‌گذاری معامله‌گران می‌شوند، به دلیل اطمینان و شفافیتی که در خود دارد، از سیگنال‌فروشی و سوءاستفاده‌های احتمالی آن نیز جلوگیری می‌کند.
جدال نیروهای درونی و بیرونی در بازار سهام
در روزهای گذشته روندهای درونی بازار سمت و سوی نزولی داشته اما عوامل بیرونی می‌توانند بورس را بالا بکشند.
اصلاح اقتصاد برق، راه‌حل برون‌رفت از مشکلات این صنعت
راه حل برون رفت صنعت برق از مشکلات حاضر در گروی، اصلاح قیمت برق و استفاده از سازوکارهای شفاف بازار سرمایه برای کشف قیمت واقعی برق جهت ارائه سیگنال های قیمتی مناسب به سرمایه گذاران است.
پیش بینی قیمت دلار در هفته اول مرداد
آمریکا تحریم‌های جدیدی را بررسی می‌کند، تا در صورت نتیجه ندادن مذاکرات آن‌ها را عملی کند، دلار در هفته اخیر فرصت واکنش نشان دادن به این خبر را نیافت، شاید در هفته آتی تاثیر این خبر در بازار تخلیه شود.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
پالس مثبت آمریکا به بازار ارز
امروز روند نزولی دلار تحت تاثیر سیگنال مثبتی که از سوی آمریکا مبنی بر لغو بخشی از تحریم‌های تجاری ایران رسیده، شدت گرفته به طوریکه در معاملات پشت‌خطی قیمت ۲۴۴۰۰تومان را هم لمس کرده است.
رشد 26 هزار واحدی و سیگنال صعود
نماد برتر - در معاملات امروز دوم تیرماه ۱۴۰۰، شاخص با رشد ۲۶ هزار و ۹۴ واحدی به یک میلیون و ۲۱۳ هزار واحد رسید.
نه گرانی و نه ارزان شدن / قیمت ها ثابت می ماند!
نماد برتر - کاهش قدرت خرید متقاضیان، مانعی بزرگ بر سر رشد قیمت مسکن در سال ۱۴۰۰ خواهد بود اما به دلیل ویژگی چسبندگی این بازار، انتظار کاهش قیمت نمی‌توان داشت؛ گزینه محتمل، ثبات قیمت است که با توجه به نرخ تورم به معنای افت قیمت ذاتی مسکن خواهد بود.
شورای رقابت ترمز قیمت‌ها را کشید!
نماد برتر - کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه شوک‌هایی که شورای رقابت به بازار وارد می‌کند به ضرر مصرف کننده می‌شود، گفت: دلالان همواره این افزایش نرخ را در عدد‌های بالاتر ضرب و به بازار منتقل می‌کنند.
راه حل نجات بورس ایران چیست؟
نماد برتر - بازخرید سهام یکی از راه حل احیای بازار سرمایه در این روزها است.
کسب سود همیشگی در بورس  با آموزش وبسایت ره­آورد365
نماد برتر - سایت ره‌آورد 365 به‌عنوان یکی از بزرگترین مراجع تحلیل و اطلاعات بورس، در شروع سال 1400 آموزش کامل استفاده از خدمات و منوهای وبسایت خود را در " اینستاگرام ره­آورد365 " در قالب ویدئوهای آموزشی، انتشار می‌دهد.
سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری ابوظبی در تلگرام
نماد برتر- صندوق دولتی ابوظبی و شرکت ابوظبی کاتالیست پارتنرز مجموعا ۱۵۰ میلیون دلار در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام سرمایه گذاری کردند.
اپلیکیشن‌های رکوردار افشای اطلاعات کاربران
یافته های یک بررسی نشان داد بیش از نیمی از ۱۰۰ اپلیکیشن‌های محبوب، اطلاعات کاربران را با اشخاص ثالث به اشتراک می‌گذارند.
برگشت امید به بازار سرمایه با خروج از صندوق‌های ثابت!
نماد برتر - کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های ثابت این‌روزها شاهد خروج نقدینگی هستند که این موضوع، نشانگر اقبال مجدد، اعتماد و بازگشت مجدد هوش‌سرمایه به "بورس" است.
دولت با ارسال پیام های غلط، بورس را بهم ریخت!
نماد برتر - رفتارهای اشتباه دولت اقتصاد به سمت غلط هدایت می کند.