10:14 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نوروز

رایگان شدن یکی از بزرگترین مراجع اطلاعات بورسی کشور در نوروز 1400
نماد برتر - وبسایت ره‌آورد 365 در ایام نوروز 1400 از 1 الی 20 فروردین به ‌مدت بیست روز برای همه افراد به‌صورت رایگان قابل استفاده گردیده است.
جاده چالوس مسدود شد
نماد برتر- مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد که با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی جاده چالوس از ساعت ۱۱ امروز (چهارم فروردین) تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
آمادگی صندوق نوآوری برای پشتیبانی از تولید شرکت‌های دانش‌بنیان
نماد برتر- رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از آمادگی این صندوق برای پشتیبانی از تولید و پشتیبانی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، خبر داد.
پیشنهادات توییتری نمایندگان برای تحقق شعار سال
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» به ارائه پیشنهاداتی جهت تحقق شعار سال و اجرای منویات ایشان پرداختند.
همزمانی سبزی نوروز و سیاهی بازار سرمایه
نماد برتر - بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان ریزش های سنگینی کردند.
بورس در نوروز باز است!
نماد برتر - برنامه تعطیلات نوروزی بازار حاکی از آن است که این بازار صرفا در روزهای تعطیل رسمی بسته است و در سایر روزهای نوروز ۱۴۰۰ فعالیت بازار برقرار خواهد بود.
گویی در حال حاضر ارزان است
نماد برتر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران وعده داد قیمت مرغ متعادل شود، میوه گران نشود و از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان صمت استان تهران، اتحادیه باغداران دماوند و اتحادیه بارفروشان تهران با حداقل سود و از طریق شبکه‌ای توزیع و اعضاء اتحادیه خبر داد.
سودسازی «وغدیر» در زمین «ثاخت»
نماد برتر - شرکت سرمایه‌گذاری غدیر سال مالی خود را با رشد 89 درصدی سود به پایان رساند و برای سال 1400 فرصت‌های فروش شرکت‌های راکد و عرضه اولیه زیرمجموعه‌ها را در پیش دارد.
انتقاد ۱۱ مدرس و استاد حسابداری از نحوه امتحان گزینش داوطلبان حسابدار رسمی
نماد برتر- ۱۱ مدرس و استاد دوره های آموزشی حسابداران رسمی خواهان ورود وزیر اقتصاد و هیات تشخیص صلاحیت جامعه حسابداران رسمی به امتحان گزینش داوطلبان حسابدار رسمی شدند.
افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت خواربار
نماد برتر - رئیس اتحادیه خواربارفروشان اهواز با اشاره به افزایش عمده قیمت خواربار و ناتوانی مردم برای خرید، از اقدام به ابطال جواز کسب اعضای این صنف در اهواز به دلیل مشکلات مالی خبر داد.
نوروز بی نوروز...
نماد برتر - سخنگوی ستاد کرونا با ابراز نگرانی با اعلام احتمال وقوع موج چهارم بیماری در فروردین، گفت:سفر‌های نوروزی فعلا" منتفی است مگر با افزایش تعداد شهر‌های آبی .
قیمت سهام در پایین‌ترین حد/ نباید شرایط مطلوب فعلی را از دست داد
نماد برتر- مدیرعامل نوآوران امین معتقد است که تصمیمات جدید سازمان بورس مقدمه‌ای برای از بین بردن تدریجی محدودیت‌ها در بازارسرمایه است.
افزایش ۷۴۰ میلیون بشکه‌ای ذخایر نفت ایران به ارزش ۱۰ میلیارد دلار
نماد برتر- مدیر امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ذخایر نفت در میادین نفتی خلیج فارس خبر داد.
سهامداران از وزارت صنعت و مدیران فولادی شکایت کردند/ فهرست امضا کنندگان
نماد برتر- برخی سهامداران با ارسال نامه ایی به رییس سازمان بورس ، اقدام به شکایت از وزارت صنعت و برخی مدیران شرکت های فولادی به دلیل مصوبه حاشیه ساز کردند.
هر روز با بورس تا نوروز
نماد برتر- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح کرد: تمامی مفاهیم مورد نیاز سهامداران از پایه در برنامه «عصر سهامداری» بر روی آنتن خواهد رفت.