09:36 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سکه

آشنایی با بهترین پلتفرم‌های معاملات اجتماعی در سال ۲۰۲۱
پلتفرم‌های معاملات اجتماعی در دنیای معاملات آنلاین از سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شدند و اکنون پلتفرم‌های گوناگونی در تلاش هستند برتری و مزیت خود را نسبت به سایرین به اثبات برسانند تا کاربران بیشتری جذب خود کنند. در میان پلتفرم‌های معاملات اجتماعی، پنج پلتفرم با شعارهای مشخص، مدعی هستند در این زمینه بهترین هستند.
واکنش قیمت دلار و سکه به انتقال قدرت به رئیسی
ارزش پول ملی هم یک متغیر اقتصادی و هم یک عامل حیثیتی برای دولت‌هاست، آیا ابزار کنترلی بانک مرکزی در خدمت این تصویرسازی حیثیتی قرار می‌گیرد و قیمت دلار با شروع به کار دولت جدید افت می‌کند؟
احتیاط در بازار ارز /تقاضا در بازار سکه تحریک شد
دلار در شروع این هفته رقم‌هایی را ثبت کرد که از فروردین تجربه نکرده بود، اما رفتار محتاطانه فعالان بازار و عرضه در بازار متشکل شرایط لازم برای افت قیمت دلار به سطوح قبلی را فراهم کرده است.
معاملات ثانویه صندوق "کهربا" از فردا در بورس کالا
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از شروع معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری اوراق مبتنی بر گواهی سپرده سکه طلای کهربا در نماد معاملاتی «کهربا» از روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۵ خبر داد.
قیمت سکه و دلار شارژ شد /درهم صعود کرد
دلار تحت تاثیر اخبار به مرز 25 هزار و 800 تومان نزدیک شد. سکه از مرز 11 میلیون و 200 هزار تومان عبور کرد و بالای 11 میلیون و 500 هزار تومان قرار گرفت، رشد قیمت‌ها تحت تاثیر اخبار و اظهارنظرها رخ داد.
اتریوم از بیت کوین پیشی می گیرد؟
برخی از کارشناسان بازار رمزارزها پیش‌بینی کرده‌اند از آنجا که اتریوم در درازمدت افزایش ارزش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد، این سکه به رشد خود همچنان ادامه می‌دهد.
هفتمین صندوق سرمایه­‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر کالا مجوز گرفت
مجوز فعالیت هفتمین صندوق سرمایه­‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر کالا با شرایط اعلامی جدید و کسب حداقل سرمایه لازم در پذیره نویسی، صادر شد.
بیش از ۷.۲ میلیون گواهی سپرده کالایی دادوستد شد
بورس کالای ایران شاهد ۷ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۷۸۴ گواهی سپرده کالایی در تیر ۱۴۰۰ بود.
معامله بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار گواهی سپرده کالایی
در جریان این معاملات، دادوستد یک میلیون و یک هزار و ۴۰۰ گواهی سپرده سکه طلا ارزش بالغ بر ۱۰۵۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی را در پی داشت.
خروج سرمایه های سرگردان از بازار طلا
سرمایه های موجود در بازار طلا با اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه از این بازار خارج می شود، اما این اتفاق بعد از مشخص زمان و چگونگی این قانون رخ می دهد.
خرید و فروش بیش از یک میلیون گواهی سپرده کالایی در بورس کالا
در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مالی بورس کالای ایران یک میلیون و ۶۰۹ هزار گواهی سپرده کالایی بر پایه دارایی‌های سکه، زعفران نگین و پوشال، زیره سبز و پسته فندقی و بادامی خرید و فروش شد.
سودآوری "واعتبار" با حراج اوراق بهادار
نماد برتر - بخش اصلی سودآوری شرکت از محل سود ناشی از فروش اوراق بهادار بوده و در این دوره کل درآمد‌های شرکت ۸۲۵ میلیارد ریال بوده که ۷۶۰ میلیارد ریال آن مربوط به سود فروش بوده است.
دعوت مردم برای ورود به بورس کاملا درست بود!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر این‌که دعوت مردم به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کار درستی بود، از احتمال حذف دامنه نوسان در آینده خبر داد.
گشایش نماد برنج طارم در بازار گواهی سپرده کالایی
نماد برتر - نماد معاملاتی برنج طارم مازندران در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا درج شد تا به زودی با گشایش نخستین انبار، معاملات این نماد آغاز شود.
هشدار به تکرار تجربه سکه ثامن با خرید رمز ارزها / ضربه به اقتصاد و بورس
نماد برتر- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با ابراز نگرانی از تکرار تجربه سکه ثامن با خرید ریالی رمزارزها گفت: باید اقداماتی در جلوگیری از ضربه شدید به اقتصاد و بازار سرمایه انجام شود.