16:08 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
کاهش سودآوری شرکت‌های هواپیمایی جهان در سال ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: یاتا اعلام کرد به دلیل افزایش بهای سوخت و هزینه های نیروی انسانی، پیش بینی خود از سودآوری صنعت هوایی جهان در سال ۲۰۱۸ را با ۱۲ درصد کاهش به ۳۳.۸ میلیارد دلار تغییر داده است.
جعفرزاده: وضعیت آب و برق یاسوج پایدار است
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: زلزله حادث شده در منطقه یاسوج مشکلی در تامین آب و برق منطقه ایجاد نکرده است.
هیچ قرارداد خارجی در مناطق آزاد متوقف نشده است
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد که علی رغم خروج آمریکا از برجام تاکنون هیچ قرارداد خارجی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی متوقف نشده است.
قیمت طلا کمی بالا رفت
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا تحت تاثیر ضعف ارزش دلار و کاهش بازده اوراق خزانه، افزایش یافت اما انتظارات برای افزایش نرخ‌های بهره آمریکا، مانع از پیشروی بیشتر این فلز ارزشمند شد.
طرح ساماندهی بازار خودرو یعنی کاهش تعرفه واردات
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: با توجه به اتفاقاتی همچون تعلیق فعالیت پژو سیتروئن در ایران، طرح ساماندهی بازار خودرو که در مجلس مطرح شده باید متوقف شود.
استرالیا وارد بیست و هفتمین سال بدون رکود شد
پایگاه خبری راد: به کمک جهش در صادرات و سرمایه گذاری های تجاری، اقتصاد استرالیا ورود به بیست و هفتمین سال بدون رکود را جشن گرفت.
حقایقی جالب درباره کشور سوییس
پایگاه خبری راد: کشور زیبای سوییس به داشتن بانک‌های قابل اعتماد، شکلات‌های فراوان و رشته کوه‌های آلپ که گاو‌های منطقه‌ی آن بهترین شیر دنیا را دارند شهرت دارد. اما این‌ها شگفت انگیزترین چیز‌هایی نیستند که در کشور سوییس خواهید یافت.
اصلی ترین چراغ‌ های پشت آمپر
پایگاه خبری راد: در بیشتر خودرو‌های امروزی 3چراغ آمپر است که باید بیش از مابقی علائم هشدار دهنده به آن توجه کرد.
50 نفر از اعضای مافیای قاچاق کالا و خودرو دستگیر شدند!
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : 50 نفر از مافیای قاچاق کالا و خودرو بازداشت شده اند.
صعود قیمت نفت در پی احتمال توقف صادرات ونزوئلا
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا به دنبال قوت گرفتن احتمال توقف بخشی از صادرات ونزوئلا افزایش یافت؛ اما انتشار خبر درخواست آمریکا از اوپک برای بالا بردن سقف تولیدش، افزایش قیمتها را محدود نگه داشت.