18:21 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
والدین و غصه فاش شدن اطلاعات نوجوانان
پایگاه خبری راد: یکی از محققان امنیتی، دو سرور نشتی از یک شرکت مستقر در کالیفرنیا را کشف کرده که آدرس‌های ای‌میل و کلمه عبور والدین و نوجوانان را بدون حفاظت ذخیره کرده است.
ناامن‌ترین شهرهای آمریکا کدامند؟
پایگاه خبری راد: بر اساس نتایج تحقیقات، شهر لاس وگاس در ایالات متحده آمریکا دارای کمترین شاخص امنیت سایبری در این کشور است.
خطر جدیِ سونامی ریزپلاستیک‌ها برای همه جانداران
پایگاه خبری راد: شعار امسال روز جهانی محیط زیست "مبارزه با آلودگی پلاستیکی" است و اتحادیه اروپا قدم نخست برای مبارزه با آلودگی پلاستیکی را برداشته اما برای کاهش حجم خطرناک ریزپلاستیک‌ها به همتی جهانی نیاز است.
جوی آرام و ترافیکی روان در کلیه محورهای مواصلاتی کشور
پایگاه خبری راد: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ضمن اشاره به محورهای مسدود کشور، از ترافیکی روان در کلیه محورهای مواصلاتی خبر داد.
بیانیه سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس
پایگاه خبری راد: سازمان تأمین اجتماعی با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز قدس از همه مسلمانان و آزادگان جهان دعوت کرد که با شرکت در راهپیمایی روز قدس با آرمان بلند امام خمینی(ره) مبنی بر بازگرداندن فلسطین به پیکر جهان اسلام تجدید پیمان کنند.
بیماری‌های غیر واگیر عامل ۷۶ درصد از مرگ‌ها در ایران
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت گفت: بیماری‌های غیر واگیر مهم‌ترین معضل نظام سلامت در بسیاری از کشورهای جهان و از جمله ایران محسوب می‌شوند.
خشم مردم ایتالیا از سلفی گرفتن مردی با صحنه حادثه‌ دلخراش
پایگاه خبری راد: سلفی گرفتن مردی با صحنه تصادف یک زن کانادایی با قطار در ایستگاهی در شمال ایتالیا واکنش‌های بسیاری را برانگیخت.
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به وزش باد نسبتا شدید در تهران، از افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در پایتخت خبر داد.
پایگاه خبری راد: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به وزش باد نسبتا شدید در تهران، از افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در پایتخت خبر داد.
انفجار تازه در آتشفشان گواتمالا
پایگاه خبری راد: آتشفشان فوئگو در گواتمالا بار دیگر فوران کرده و مواد مذاب را از ضلع جنوبی راهی نواحی پایین‌تر کرده است.
۲۳۳ منطقه کشور در محدوده کانون‌های بحرانی و تحت تاثیر فرسایش بادی
پایگاه خبری راد: بر اساس آمار سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، ۶۱ درصد از مساحت کشور ما در اقلیم خشک و فرا خشک قرار گرفته و ۲۳۳ منطقه کشور در محدوده کانون‌های بحرانی و تحت تاثیر فرسایش بادی است. هر چند که کشور ما به طور ذاتی در منطقه‌ای بیابانی قرار گرفته ولی بهره‌برداری غیر اصولی و بی‌توجهی انسان سبب تشدید این شرایط می‌شود.