08:17 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
پول بودجه‌های عمرانی تاکنون دور ریخته می‌شد!
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان معتقد است کاهش بودجه عمرانی در لایحه بودجه ۱۳۹۷ موجب نگرانی نیست، چرا که پروژه‌های نیمه تمام بسیاری وجود دارد که دولت باید عزم خود را برای به پایان رساندن آنها جذب کند و به نظر می رسد تاکنون بودجه عمرانی صرفا به دور ریخته می شده، چرا که پروژه‌ها ناتمام مانده و دولت پول آنها را به سمت بودجه جاری می‌برده است.
حرکت چراغ خاموش پژوسیتروئن در ایران
پایگاه خبری راد: دور جدید فعالیت‌های پژوسیتروئن در ایران اگرچه از اوایل تابستان امسال آغاز شد، با این حال آمار دقیقی از اوضاع کمی و کیفی محصولات تولیدی در دست نیست و این خودروساز به نوعی چراغ خاموش در حال پیشبرد اهداف خود در خودروسازی و بازار کشور است.
دولت در اعلام نرخ محصولات کشاورزی تاخیر دارد!
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: تاخیر دولت در اعلام نرخ خرید محصولات کشاورزی می‌تواند بر روی میزان کشت محصولات استراتژیک تاثیر گذارد و منجر به کاهش تولید این محصولات شود.
با 25 استاندارد موتورسیکلت‌ها آشنا شویم+جدول
پایگاه خبری راد: با اضافه شدن 8 استاندارد اجباری جدید برای موتورسیکلت‌ها، اسامی مربوط به 25 استاندارد این مدل از وسایل نقلیه اعلام شد.
در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟
پایگاه خبری راد: آذر ماه امسال تولید انواع سواری در تمام خودروسازان داخلی به جز کرمان موتور، با افزایش همراه بود.
برند جدید چری با نام "Jetour" راه اندازی می‌شود
پایگاه خبری راد: چری برای تقویت حضور خود در بازار و همچنین گسترش خانواده خود، یک برند شاسی بلند کاملا جدید تحت عنوان Jetour X70 راه اندازی کرده که قرار است در تاریخ 22 ژانویه سال جاری میلادی، به طور رسمی همراه با اطلاعات فنی بیشتر معرفی شود
واردات طلای ترکیه سه برابر شد
پایگاه خبری راد: واردات طلا به ترکیه در سال ۲۰۱۷ به رکورد 370 تن صعود کرد که در مقایسه با 106.1 تن در سال ۲۰۱۶ بیش از سه برابر افزایش نشان داد.
پاکستانی ها دوباره با قطار به ایران می آیند
پایگاه خبری راد: پاکستان و ایران به دنبال بهبود وضعیت امنیتی، پس از گذشت حدود 12 سال تصمیم گرفتند سرویس قطار مسافری میان دو کشور را تا سپتامبر سال میلادی جاری از سر گیرند.
مسدود شدن ۱۶۰۰ کارت بازرگانی/ مدت اعتبار کارت‌ها بیشتر می‌شود
پایگاه خبری راد: پیگیری برای طولانی کردن مدت اعتبار کارت بازرگانی در حال انجام است؛ به گونه‌ای که کارت بازرگانی برای تجار قدیمی و باسابقه باید پنج ساله و برای افراد تازه‌کار مدت اعتبار کمتری مثلا یک تا دو ساله باشد.
سوءاستفاده از پسوردهای ذخیره‌شده
پایگاه خبری راد: ردیاب‌های وبی که به‌تازگی کشف شده‌اند برای ردیابی کاربران از مدیران گذرواژه سوءاستفاده می‌کنند. جهت حفاظت در برابر وب فرم ورود، کاربران می‌توانند مسدودکننده‌های محتوا را نصب یا پر کردن خودکار داده‌های ورود به سایت را غیرفعال کنند.