16:42 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
پیشرفت ۸۲ درصدی آزادراه همت – کرج
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که آزادراه همت – کرج به پیشرفت ۸۲ درصدی رسیده و این امید وجود دارد که در صورت پیگیری پروژه طبق برنامه ریزی بتوان این مسیر را ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری کامل رساند.
برخی منافعاشان در بستن قرارداد است و نه در تولید داخلی!
پایگاه خبری راد: قطعه سازان ایرانی هیچ چیزی نسبت به اروپایی ها کم ندارند و حتی ما با سرمایه گذاری اندک توان تولید 3 میلیون خودرو را در داخل و توسط همین قطعات داخلی ساز داریم.
 همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE
پایگاه خبری راد: هفتمین همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE (سلامت، ایمنی و محیط زیست)، 15 تا 17 اسفندماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
سایپا-سیتروئن ثمره چهارمین همایش خودرو ایران است
پایگاه خبری راد: سیتروئن و سایپا با یکدیگر یک پیوند 50 ساله داشته و کمتر شرکتی در دنیا وجود دارد که سیتروئن با آن چنین پیوند محکمی با چنین قدمتی داشته باشد. ما تلاش می کنیم این پیوند هر سال توسعه بیشتری یابد.
۵۶۰۰۰ خودرو وارد کشور شد
پایگاه خبری راد: در حالی که در واردات خودروی خارجی از مرداد ماه سال جاری ممنوع شده، آمار گمرک ایران نشان می‌دهد که در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۵۶ هزار خودرو به ایران وارد شده است.
برلیانس در ایران می ماند
پایگاه خبری راد: مدیر یک شرکت خودروساز چینی با اشاره به برنامه های توسعه ای این شرکت در ایران با استفاده از توانمندی و خلاقیت نیروهای ایرانی، گفت: هرگونه تغییر در وضعیت برجام نمی تواند سد راه برنامه های این گروه در ایران و منطقه شود.
جایگاه کارمانیا پس از فعالیت 1 ساله در بازار
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی کارمانیا در سال 1394 به عنوان نماینده و شریک کمپانی بی وای دی چین در ایران معرفی شد.
کاهش قدرت خرید کارگران نسبت به ۱۰ سال گذشته
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار می‌گوید قدرت خرید مردم و کارگران نسبت به ۱۰ سال گذشته نه تنها ثابت مانده است ،‌ بلکه در برخی از موارد کاهش یافته است.به اعتقاد وی دولت باید برای رونق تولید و بازار کار بنگاه‌های اقتصادی را حمایت و سبد معیشت کارگران را تقویت کند.
رامک خودرو، عظیم خودرو و ایرتویا در جمع مجوزدارهای پیش فروش
پایگاه خبری راد: از سوی اداره کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت ، ‌معدن و تجارت اسم سه شرکت به لیست شرکت های مجاز پیش فروش خودرو اضافه شد.
حرکت صنعت خودرو با مشارکت خارجی به سوی برقی شدن
پایگاه خبری راد: خودروسازان بزرگ جهان به دنبال تحولات جدی که در تولید خودرو، صورت گرفته برنامه خود را تا ۲۰ سال آینده بر مبنای تولید خودروی برقی قرار داده‌اند تا از این طریق بتوانند ضمن کاهش منابع فسیلی مانع از آلودگی هوا شوند.