14:55 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
انتصاب دستیار وزیر رفاه در امور حقوق شهروندی
پایگاه خبری راد: طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روزبه کردونی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حفظ سمت به عنوان «مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «دستیار وزیر در امور حقوق شهروندی» منصوب شد.
پیش‌بینی پتروناس از قیمت نفت تا سال ۲۰۲۰ بالا رفت
پایگاه خبری راد: شرکت انرژی دولتی پتروناس مالزی پیش‌بینی کرد قیمت نفت در فاصله سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ بین ۵۰ تا ۶۰ دلار در هر بشکه خواهد بود.
سالی ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی تغییر کاربری می‌دهند
پایگاه خبری راد:رئیس انجمن علوم خاک ایران گفت: سالانه ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور تغییر وضعیت می‌دهند که تداوم این روند امنیت غذایی را دچار مشکل خواهد کرد.
سکه در حراج، گران‌تر از بازار فروش رفت!
پایگاه خبری راد: حراجی سکه در حالی امروز در بانک کارگشایی برگزار شد که طی این پنج مرحله تا بیش از ۲۰ هزار قطعه سکه فروش رفت. قیمت تمام سکه در حراجی پنجم در برخی مواقع تا یک میلیون و ۴۱۷ هزار تومان یعنی قیمتی بالاتر از بازار فروخته شده است.
دستور موقت مبنی بر توقف اجرای ثبت‌نام، آگهی استخدام و لغو آزمون وزارت نفت
پایگاه خبری راد: دیوان عدالت اداری دستور موقت مبنی بر توقف اجرای ثبت‌نام، آگهی استخدام و لغو آزمون وزارت نفت را صادر کرد.
نظام بانکی منتظر تخریب دیجیتال باشد
پایگاه خبری راد: معاون شرکت خدمات انفورماتیک گفت: امروزه نه تنها در حوزه بانکداری بلکه در تمام بخش های کاری، با پدیده ای رو به رو هستیم به نام تخریب دیجیتال یا digital disruption. به این معنی که عمده کسب و کارها با دیجیتال شدن کاملا عوض می شوند.
 ۳۰۰۶ واحد مسکن مهر در پردیس افتتاح می‌شود
پایگاه خبری راد: سه‌شنبه ۱۴ آذرماه ۳۰۰۶ واحد مسکن مهر به همراه دو باب مدرسه در شهر جدید پردیس افتتاح می‌شود.
 وزیر صنعت پاسخگوی کاهش صادرات باشد
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: پیش بینی می شود کاهش صادرات تا پایان سال به شش میلیارد دلار برسد و وزیر صنعت باید پاسخگوی روند کاهشی صادرات باشد.
توضیحات یک مقام آگاه درباره حساب بانکی ایرانیان مقیم انگلیس
پایگاه خبری راد: یک مقام آگاه گفت: تغییری در وضعیت حساب بانکی ایرانیان مقیم انگلیس ایجاد نشده است.
توضیحات یک مقام آگاه درباره حساب بانکی ایرانیان مقیم انگلیس
پایگاه خبری راد: یک مقام آگاه گفت: تغییری در وضعیت حساب بانکی ایرانیان مقیم انگلیس ایجاد نشده است.