14:37 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تکلیف کاربران کم‌مصرف چه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: در میان تمامی اعتراض‌ها به تعرفه‌های جدید اینترنت، از قیمت بالا گرفته تا گذاشتن سقف محدود، یکی از مواردی که شاید به آن توجه نشده کاربران کم‌مصرف هستند که شاید بخواهند اینترنت با سرعت بالا و حجم کم داشته باشند، اما باید همان هزینه مصرف منصفانه را بپردازند؛ موضوعی که اعتراض این کاربران را سبب شده است.
حراج "سکه" کارگشای بازار شد؟
پایگاه خبری راد: بازار سکه در حالی روزهای پر افت و خیزی رو پشت سر می‌گذارد که برخی از کارشناسان و ناظران بر این باورند که اقدامات بانک مرکزی برای کنترل بازار سکه باید ادامه‌دار باشد تا تعادل به بازار برگردد، چراکه در شرایط فعلی به دلیل کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی بخشی از سرمایه‌ها به سمت بازار سکه رفته و باعث برهم خوردن عرضه و تقاضا شده است.
شرایط در فرودگاه نجف تغییری نکرده/بغداد مقصد فعلی ایرانی‌هاست
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد: هنوز هیچ تغییری در شرایط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در فرودگاه نجف به وجود نیامده و از این رو فعلا امکان برقراری پروازها به این فرودگاه وجود ندارد.
باز شدن دروازه های ورود ایران به بازار LNG
پایگاه خبری راد: یکی از دروازه های ایران برای ورود به بازار LNG عمان است که قرار است با آغاز پروژه صادرات گاز از ایران به این کشور، گاز مورد نیازعمده ظرفیت کارخانه‌های LNG عمان تامین شود. در برنامه ای که بیژن زنگنه به عنوان وزیر پیشنهادی نفت در دولت دوازدهم ارائه کرد ذکر شده بود که صادرات گاز به عمان از سال ۱۳۹۷ و با ۱۰ میلیون مترمکعب در روز آغاز خواهد شد که این حجم در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ به ۲۵ میلیون مترمکعب در روز خواهد رسید.
تعطیلی معادن زغال‌سنگ زلزله‌زده ادامه دارد/ احتمال خطر تجمع گاز
پایگاه خبری راد: بعد از زلزله روز گذشته در هجدک استان کرمان، امروز نیز زلزله ۵.۵ ریشتری دوباره این منطقه را لرزاند که در پی آن رییس سازمان نظام مهندسی معدن اعلام کرد: معادن زغال‌سنگ موجود در این منطقه امروز و فردا نیز تعطیل خواهد بود و بررسی خطرهای احتمالی از جمله تجمع گاز در تونل‌ها فردا مورد بازرسی قرار می‌گیرد.
افزایش ۲۱ درصدی تولید اتومبیل سواری در ۷ ماهه امسال
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت،معدن و تجارت از افزایش ۲۱ درصدی تولید اتومبیل سواری در ۷ ماهه امسال خبر داد.
دانشکده مهندسی نفت آبادان تعطیل شد
پایگاه خبری راد: بر اساس اعلام سامانه اطلاع‌رسانی دانشکده مهندسی نفت آبادان به دانشجویان، این دانشکده تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
تعاونی‌های اشتغال برای فارغ‌التحصیلان تشکیل می‌شود
پایگاه خبری راد: تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان اتاق تعاون ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام به امضا رسید.
روسیه پیش‌بینی قیمت نفت را بالا می‌برد
پایگاه خبری راد: وزارت اقتصاد روسیه پیش‌بینی خود از قیمت گرید اورال برای سال ۲۰۱۸ را در پی تمدید توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک افزایش خواهد داد.
ادامه لغو پروازها در جزیره بالی
پایگاه خبری راد: طبق گزارش‌های منتشر شده، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی تحت تاثیر فوران آتشفشان جزیره بالی اندونزی، همچنان اقدام به لغو پروازهای خود به مبدا یا مقصد این جزیره می کنند.