05:04 | سه شنبه 1 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
گوگرد در بنزین تابستان ۹۶ غیراستاندارد نبود
پایگاه خبری راد: سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که گوگرد موجود در بنزین عرضه شده طی تابستان سال امسال فراتر از استاندارد نبوده و بنزین عرضه شده مشکلی نداشته است.
دلیل تمایل کارجویان به مشاغل خدماتی
پایگاه خبری راد: یک مقام مسئول کارگری معتقد است صنعت گردشگری و خدماتی که در این بخش ارائه می‌شود، می‌تواند شغل‌های زیادی را درگیر کند. به گفته وی با توسعه گردشگری و مشاغل مرتبط با آن درآمدزایی و اشتغالزایی بالایی به وجود می‌آید.
تولید روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین از پالایشگاه ستاره خلیج فارس
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) از تولید روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین از فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس خبر داد.
حدود ۱.۳ میلیون مسکن چندخانواری داریم
پایگاه خبری راد: یک کارشناس مسکن گفت: آمارهای بخش مسکن نشان می‌دهد حدود ۴ میلیون خانوار به صورت فشرده در ۱.۳ میلیون واحد مسکونی زندگی می‌کنند.
دستان لرزان سرمایه‌گذار زیر سایه انواع ریسک‌ها
پایگاه خبری راد: OECD علی‌رغم پیش‌بینی‌ها ریسک سرمایه‌گذاری در ایران را همچنان عدد ٦ می‌داند و این موضوع در ورود سرمایه‌گذار به ایران تاثیر منفی دارد.
پرداخت بدون اینترنت با کارت‌های آفلاین
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه بانکداری الکترونیکی با انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن بانک‌ها و سازمان‌ها در ارائه خدمات خود بر یکپارچه شدن خدمات کارتی در سطح کشور تاکید کرد.
رتبه اعتباری ایران نزد کشورهای بریکس به دوره پیش از تحریم ها بازگشت
پایگاه خبری راد: معاون فنی و عضو هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران اعلام کرد: رتبه اعتباری ایران نزد گروه بریکس متشکل از قدرت های نوظهور در اقتصاد جهانی، به زمان پیش از تحریم ها بازگشته است.
خراسان رضوی رتبه دوم خودروسازی در ایران
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: این استان از استانهای پیشرو در خودروسازی کشور است و رتبه دوم این صنعت را در ایران دارد.
راهکاری برای حل ابر چالش‌های اقتصادی
پایگاه خبری راد: دستیار ویژه اقتصادی رئیس جمهوری به بیان ابر چالش‌های اقتصاد ایران پرداخت و تصریح کرد که برای حل این ابرچالش ها باید پارادایم حاکم بر آن ها تغییر کند.
تحریم‌های نفتی ایران برگشت‌پذیر خواهد بود؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان تحریم‌ مقیم واشنگتن می‌گویند به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور آمریکا آماده می‌شود تا عدم پایبندی ایران به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ را اعلام کند، اما چنین تصمیمی به تنهایی تحریم‌های آمریکا علیه بخش نفت ایران را دوباره برقرار نخواهد کرد.