17:05 | سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
شما جزو کدام دسته از کاربران اینترنتی هستید؟
پایگاه خبری راد: کاربران اینترنت به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند که دسته اول نگاه سرگرمی، دسته دوم تأمین نیاز و دسته سوم هوشمندی در رویه‌های کاری را دنبال می‌کنند.
تلاش برای صعود در رنکینگ جهانی تولید خودرو
پایگاه خبری راد: طبق هدف‌گذاری صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، جایگاه ایران در صنعت خودروی جهان تا سال ۱۴۰۴ باید به رتبه یازدهم ارتقاء یابد.
تماس و پیامک در طول پرواز چند؟
پایگاه خبری راد: اگرچه بخش اعظم استفاده از سرویس رومینگ بین‌المللی، مختص حضور در کشورهای خارجی است، اما گاهی ممکن است در شرایط اضطرار و پیش از رسیدن به مقصد سفر، در طول پرواز به برقراری ارتباط نیازمند شوید؛ در آن صورت می‌توانید از رومینگ پرواز اپراتورهای همراه استفاده کنید.
پیمانه مصرف آب و برق در حال لبریز شدن است
پایگاه خبری راد: سرپرست وزارت نیرو از ریز و درشت حوزه آب و برق سخن گفت؛ از دلایل رای نیاوردن وزیر پیشنهادی تا هشدار نسبت به وضعیت مصرف مردم که بخشی از آن‌ها در دو خبر مجزا منتشر شد. سومین و آخرین بخش این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.
بازار شغل‌های خدماتی سکه شد!
پایگاه خبری راد: شاید به این فکر کنید که در گذشته نه چندان دور تعداد شغل‌های خدماتی انگشت شمار بود و در خوشبینانه‌ترین حالت به ۱۰۰ تا ۱۵۰ شغل می‌رسید ولی امروز با شناسایی رشته شغل‌های متعدد و ظرفیتهای جدیدی که در بخش خدمات به وجود آمده، تعداد مشاغل این بخش افزایش قابل توجهی داشته است.
۳۰میلیون کارت بانکی غیرفعال در ایران وجود دارد!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بانکداری الکترونیکی با اشاره به صحبت‌های وزیر ارتباطات مبنی بر ضرورت تجمیع همه کارت‌ها در یک کارت، این اتفاق را مستلزم هم‌افزایی بانک‌ها و سازمان‌ها دانست.
کالاهای بدون قیمت باید به همان نرخ قبلی فروخته شوند
پایگاه خبری راد: طرح حذف برچسب قیمت کالا دو - سه روز مانده به اجرای آن (اول مهر) از سوی مقام عالی وزارت صنعت به تعویق افتاد اما برخی از صنایع مشمول این طرح محصولاتشان را بدون برچسب قیمت تولید و روانه بازار توزیع کرده‌ بودند.
افزایش قیمت چند خودروی داخلی
پایگاه خبری راد: هفته جاری قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
سفر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک به ترکیه
پایگاه خبری راد: فرود عسگری معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی متشکل از مدیران گمرک به ترکیه سفر کرده است.
ابراز خشنودی سفیر انگلیس از توجه به قراردادهای دوجانبه با ایران
پایگاه خبری راد: سفیر انگلیس در تهران با بازنشر توییت همتای ایرانی خود در لندن، از توجه و حمایت از قراردادهای بین ایران و کشورش ابراز خشنودی کرد.