20:47 | سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
کرباسیان و سیف در فراکسیون امید/تهیه طرحی برای اصلاح ساختار نظام بانکی
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید گفت که در جلسه صبح امروز این فراکسیون وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی درباره مشکلات سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری و لایحه اصلاح نظام بانکی به ارائه توضیحاتی پرداختند.
ورود سران سه قوه به پرونده سپرده‌گذاران کاسپین و موسسات مالی
پایگاه خبری راد: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) مجمع عمومی این فراکسیون گفت که علاوه بر تصمیم گیری‌های قبلی برای حل مشکل سپرده‌گذاران کاسپین مقرر شد جلسات مشترک سران قوا برای حل مشکل سپرده‌گذاران کاسپین و سایر موسسات اعتباری برگزار شود و در همین رابطه تصمیم مشخصی اتخاذ شود.
قاضی‌پور: آقای لاریجانی شما به خاطر تعامل با دولت خودکشی سیاسی هم می‌کنید
پایگاه خبری راد: نماینده ارومیه با انتقاد از تعیین تکلیف نشدن سوال از رئیس‌جمهور درباره وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری خطاب به لاریجانی گفت: شما به خاطر تعامل با دولت خودکشی سیاسی هم می‌کنید که دولت زیر سوال نرود.
افزایش ۱۴ دلاری قیمت طلای جهانی
پایگاه خبری راد: طلا پس از اینکه روز گذشته تحت تاثیر تقاضا برای دارایی مطمئن در بحبوحه تنش‌های فزاینده پیرامون کره شمالی و کاهش ارزش دلار بیش از یک درصد صعود کرد، در معاملات روز سه‌شنبه ثابت بود.
حضور بنز در ایران نقطه عطف صنعت خودرو است
پایگاه خبری راد: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: شرکت مرسدس بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان است بنابراین انعقاد قرارداد و حضور این خودروساز آلمانی در ایران نقطه عطفی در فعالیت صنعت خودروی ایران است.
درآمد نفتی دولت یازدهم تا ٣٧ درصد کاهش داشت
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که درآمدهای نفتی به عنوان پایه اصلی درآمدها، در دولت یازدهم نسبت به دولت دهم تا ٣٧ درصد کاهش داشته است.
رکوردشکنی نوسان سکه در شهریور ماه
پایگاه خبری راد: بازار سکه در ششمین ماه از سال جاری یکی از پرنوسان‌ترین دوره‌های زمانی خود در حدود یک سال اخیر را پشت سرگذاشت، به طوری که سکه تمام بیش از ۶۰ هزار تومان نوسان قیمت پیدا کرد.
پیوستن یک پالایشگاه هندی دیگر به جمع خریداران نفت آمریکا
پایگاه خبری راد: پالایشگاه دولتی هندی هندوستان پترولیوم با خرید گرید مارس دارای سولفور بالا در یک مزایده، برای نخستین بار از آمریکا نفت خریداری کرد.
تهدید ترکیه برای قطع جریان نفت از کردستان عراق
پایگاه خبری راد: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با تشدید فشار بر کردستان بر سر همه‌پرسی استقلال، تهدید کرد خط لوله‌ای که نفت این منطقه نیمه خودمختار شمال عراق را برای صادرات به بندر سیهان منتقل می‌کند را مسدود کند.
کاهش سود بانکی باعث گرانی مسکن می‌شود
پایگاه خبری راد: نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد کاهش سود سپرده‌های بانکی باعث افزایش تقاضا و قیمت مسکن خواهد شد.