11:05 | سه شنبه 1 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
طلا تابستان را داغ به پایان رساند/ ۸۰۰۰ تومان افزایش برای هر گرم طلا
پایگاه خبری راد: بازار طلا در در ماه شهریور یکی از پرنوسان‌ترین ماه‌های خود را در حدود یکسال اخیر پشت سر گذاشت و انواع طلا افزایش قیمت‌هایی را تجربه کرد که طی سه سال قبلش بی سابقه بودند.
حضور یک بانک فرانسوی در تامین مالی پروژه‌های ایران
پایگاه خبری راد: بانک سرمایه گذاری دولتی BPI فرانسه پروژه‌های سرمایه گذاری شرکت‌های فرانسوی در ایران را از سال ۲۰۱۸ تامین مالی خواهد کرد و حداکثر ۵۰۰ میلیون یورو (۵۹۸ میلیون دلار) اعتبار سالانه فراهم می‌کند.
مذاکرات عراق با شل پیرامون میدان نفتی مجنون
پایگاه خبری راد: وزیر نفت عراق اعلام کرد مذاکرات با شرکت رویال داچ شل درباره میدان نفتی مجنون که این شرکت قصد دارد از آن خارج شود، ادامه دارد.
انگیزه‌ای برای تاسیس تعاونی نیست
پایگاه خبری راد: دبیر کل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران تشکیل ستادی متشکل از مجلس، دولت و همه دستگاه‌های درگیر اشتغال را برای اجماع و اتخاذ تصمیمات قابل اجرا در بازار کار خواستار شد.
حمایت از شهرک‌های صنعتی و تخصیص اعتبارات بیشتر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خواستار حمایت از شهرک‌های صنعتی و تخصیص اعتبارات بیشتر شد و خاطرنشان کرد: تنها ۱۴ درصد تخصیص‌های ملی داشتیم که امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس اعتبارات بیشتری تخصیص یابد.
پرواز ایرلاین‌های ایرانی به کردستان عراق متوقف شد
پایگاه خبری راد: برنامه‌های پروازی ایرلاین‌های ایرانی به کردستان عراق متوقف شد.
امنیت ایمیل را جدی بگیرید
پایگاه خبری راد: تمرین‌ها و تجربه‌های آنلاین ایمن در حفظ صددرصدی هویت آنلاین شما و رهایی از ویروس‌ها، هکرها و هرگونه حقه و شیطنت مبتنی بر اینترنت، ارزشمند هستند. بهترین مکان برای شروع هم صندوق پستی شماست.
آمار مصرف بنزین در نیمه نخست سال اعلام شد
پایگاه خبری راد: میانگین مصرف بنزین کشور در شش ماهه نخست سال ۸۱.۷ میلیون لیتر بوده است که نسبت به آمار شش ماهه پارسال (۷۵.۴ ) ۸.۳ درصد رشد داشته است.
پرسرعت‌ترین اینترنت جهان شناسایی شد
پایگاه خبری راد: موسسه آکامای تکنولوژی فهرستی از ۱۰ کشور پیشگام و برتر در سرعت اینترنت ارائه داده که در این رده‌بندی، کره جنوبی رتبه نخست را کسب کرده است.
چه‌کسی فیلترینگ را به‌وجود آورد؟
پایگاه خبری راد: امروزه فیلترینگ به اشکال و انواع گوناگون در کشورهای مختلف دنیا وجود دارد و چیزی نیست که ابداع و ابتکار آن متعلق به کشورمان باشد.