19:16 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پولشویی

دعوت به همکاری مسئول کنترل داخلی و مبارزه با پولشویی و کارشناس مالی
نماد برتر- شرکت کارگزاری نهادی و بزرگ فعال در بازار سرمایه برای مسئول واحد نظارت، کنترل داخلی و مبارزه با پولشویی و کارشناس امور مالی دعوت به همکاری کرد.
علل ابطال بخشی از معاملات سهام در زمان عرضه و تقاضا معمول
نماد برتر- معاون بازار شرکت بورس تهران با اشاره به اقدامات ناظر برای ایجاد بازاری شفاف و سالم ، علل ابطال بخشی از معاملات در زمانی که عرضه و تقاضا عادی به نظر می رسد را اعلام کرد .
سهام عدالتی ها فریب نخورند!
نماد برتر- پس از آزادسازی سهام عدالت، بازار برخی کانال های فضای مجازی برای گرفتن اطلاعات مشمولین به بهانه مدیریت سهام آنها داغ شد؛ موضوعی که مدیر مبارزه با پولشویی شرکت سپرده گذاری مرکزی نسبت به آن هشدار داده و تاکید کرده است که اخبار مربوط به سهام عدالت از طریق همین شرکت پیگیری شود.
مدارک شناسایی اشخاص خارجی برای انجام امور بانکی اعلام شد
نماد برتر- در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی کشور، فهرست مدارک شناسایی اشخاص خارجی برای انجام امور بانکی اعلام شد.
تحریم ها سیگنال مثبتی برای بورس دارد اما سهامداران تازه‌کار را می‌ترساند
نماد برتر- کارشناس مالی با اعلام بی نتیجه ماندن هدف ترامپ در تحریم احتمالی بورس تهران گفت: تحریم ها سیگنال مثبتی دارد اما تازه‌کاران بورس را می‌ترساند .
دو معاهده پالرمو و CFT نهایی نشده و در جریان است
نماد برتر- معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پاسخ به پرسش سفیر جدید نروژ مبنی بر آخرین وضعیت اجرای استانداردها و لوایح FATF گفت : دو معاهده پالرمو و CFT در جریان است.
ضرورت رعایت ضوابط مبارزه با پولشویی برای کاهش التهاب بازار ارز
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی بر ضرورت رعایت ضوابط مبارزه با پولشویی برای کاهش التهاب بازار ارز تاکید کرد.
افزایش نرخ سود شایعه است / برنامه بانکها در حمایت از بورس / عوامل افزایش دلار
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی با اعلام عوامل مهم افزایش دلار ، شایعه افزایش نرخ سود بانکی را تکذیب کرد و گفت : بانک ها از سایر ظرفیت ها در حمایت از بورس استفاده خواهند کرد.
محکومیت دو بانک بزرگ دولتی و بورسی در دادگاه بحرین وجاهت قضایی ندارد
نماد برتر- مدیر اداره بررسی های حقوقی بانک مرکزی گفت: تاکنون هیچ ابلاغ قانونی از بحرین برای دو بانک‌ بزرگ بورسی و دولتی ایرانی انجام نشده و آرای صادره، سیاسی بوده و فاقد اعتبار قضایی است.
آیا رمزارزها سرمایه‌گذاری ایمنی در کشور هستند؟
نماد برتر- یک کارشناس ارزهای دیجیتال گفت: بر اساس مقاله‌ای در خصوص بازار ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۱۲ تا امروز یعنی حدود ۱۱۰ماه گذشته، ارز بیت‌کوین تنها ۶ یا ۷ ماه در ضرر و بقیه ماه‌ها سودآور بوده که این موضوع در مقایسه با بازار کنونی بورس ایران که سه ماه متمادی ریزشی بوده، بسیار قابل تامل است.
بانک مرکزی و دو بانک بزرگ دولتی و بورسی در پرونده پولشویی محکوم شدند
نماد برتر- دادستان جرائم مالی و پولشویی بحرین از صدور احکام پرونده بانک المستقبل خبر داد که در آن بانک مرکزی ایران و دو بانک بزرگ دولتی و بورسی در این پرونده هدف احکام صادره قرار گرفته‌اند.
اتهام زنی بحرین علیه بانک های ایرانی
نماد برتر- مقامات بحرینی مدعی انتقال غیرقانونی وجوه از طریق سیستم سوییفت شده اند.
دلایل رکود طولانی بورس و چند پیشنهاد برای بهبود / نحوه عرضه اولیه در آمریکا
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اعلام دلایل رکود طولانی بورس و نحوه عرضه اولیه سهام در بورس آمریکا ، چند اقدام پیشنهادی برای بهبود وضعیت بازار سهام پیشنهاد داد .
ایران و کره شمالی همچنان در فهرست FATF هستند / اعمال محدودیت‌های سخت تر
نماد برتر- گروه ویژه اقدام مالی موسوم به FATF اعلام کرد: ایران و کره شمالی به دلیل عدم تغییر وضعیت همچنان در فهرست سیاه حضور دارند و محدودیت‌های سخت تری مواجه خواهند شد.
ریپل از آمریکا رفت!
نماد برتر- مقر ارز دیجیتالی ریپل به انگلیس منتقل خواهد شد.