22:41 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کوثر

آیفکس از نیمه کانال ۲۱ هزار واحدی عبور کرد
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، بیستم و چهارم امرداد ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۲۵۰ واحدی به رقم ۲۱ هزار و ۵۵۷ واحد رسید.
دادوستد بیش از ۸۰ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی
در جلسه معاملاتی دیروز شنبه ۲۳ مرداد ماه در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران ۱۵۷ هزار و ۱۰۰ قرارداد معادل ۸۰ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۵۰۰ کیلووات ساعت برق به ارزش ۴۸ میلیارد و ۴۰۷ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال معامله شد.
آیفکس ۳۴۰ واحد افزایش یافت
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، نوزدهم امرداد ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۳۴۰ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۷۸۹ واحد رسید.
ورود آیفکس به کانال ۲۰ هزار واحد
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، سیزدهم امرداد ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۲۸۱ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۱۹۳ واحد رسید.
راهکارها و راهبردهای بورس انرژی در توسعه صنعت برق
وبینار تخصصی «بررسی چشم‌انداز صنعت برق، فرصت ها و تهدیدها، با نگاهی به ظرفیت های بازار سرمایه» با همت بورس انرژی ایران و مرکز مالی ایران، برگزار شد.
شروع سبز و پایانی قرمز برای شاخص بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، پنجم امرداد ماه) شاخص کل بورس با کاهش ۸ هزار و ۴۰۱ واحد به رقم یک میلیون و ۳۱۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۶ هزار و ۱۴۲ واحد کاهش به عدد ۳۹۷ هزار و ۹۱۰ واحد رسید.
۶۰ شرکت، ۴ بانک و ۵ پالایشگاه به تابلو بازگشتند / توقف ۵ نماد برای مجمع
در برابر توقف ۵ نماد بورسی و فرابورسی برای مجمع سالانه و فوق العاده، ۶۰ شرکت دیگر، چهار بانک و پنج پالایشگاه با بازگشایی نماد به تابلو معاملات بازگشتند.
درج "کتوسعه" نماد جدید معدنی در فرابورس
نماد معاملاتی شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر در بازار اول شرکت فرابورس درج شد.
فروش ۷۲۵ هزار کیلووات ساعت برق روی تابلوی برق بورس انرژی
در جلسه معاملاتی امروز در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، ۷۲۵ هزار کیلووات ساعت برق توسط چند شرکت برقی عرضه می شود.
۳۵ شرکت برای مجمع سالانه، فوق العاده و انتخاب اعضا از تابلو خارج شدند
در پایان معاملات امروز، نماد ۳۴ شرکت بورسی و فرابورسی و یک بانک برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده متوقف شد.
عبور ارزش صندوق ها از مرز 3 هزار میلیاردی
نماد برتر - با ادامه روندی که بازارسرمایه طی هفته گذشته طی کرد، در هفته های آینده ارزش صندوق‌ها بتواند از مرز ۳ هزار میلیارد تومانی نیز عبور کند.
کاهش فروش دان در «غدام»
نماد برتر - از ابتدای سال مالی تا اردیبهشت‌ماه بیشترین میزان فروش محصول در اختیار «دان مرغ» با ۱.۷۲۹ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد کاهش را به همراه داشته است.
«آرمان آتی کوثر» و 110 میلیارد جذب سرمایه جدید
نماد برتر - سپرده‌های بانکی این صندوق عمدتاً نزد بانک‌های آینده، دی، سامان و پاسارگاد سپرده‌گذاری شده‌اند، نرخ سود ۱۸ تا ۲۰ درصدی دارند.
کاهش در درآمدزایی و پرداخت خسارت «کوثر»
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که "کوثر" در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «آتش‌سوزی» با ۱.۰۲۳.۱۳۱ میلیون ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «ثالث-اجباری» به خود اختصاص داده است.
«کوثر» با 107 میلیارد زیان به 1400 رسید!
نماد برتر - در پی زیان‌ده شدن شرکت در سال گذشته، سود انباشته شرکت به ۹۸ میلیارد ریال زیان انباشته تغییر یافته است.