04:31 | شنبه 5 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
کارگر با قرار داد موقت، روحیه خود را از دست می دهد
پایگاه خبری راد: از نگاه یک فعال کارگری وجود قراردادهای موقت کار موجب نابودی انگیزه و روحیه کار شده و کمکی به افزایش بهره‌وری بنگاه کارفرمایان نمی‌کند.
واحد های ارائه دهنده قلیان پلمپ می شوند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس با تاکید بر اینکه ارائه قلیان در رستوران‌ها تخلف محسوب می‌شود، گفت: قطعا اگر رستورانی نسبت به ارائه قلیان عمل کند، پلمب خواهد شد.
واردات موتور انژکتور چینی؛ چرا؟
پایگاه خبری راد: با تداوم روزهای آلوده و ناسالم در اکثر کلانشهرهای کشور به ویژه در کلانشهر تهران که در بیش از 15 روز گذشته به طور متوالی با هوای ناسالم و حتی بسیار ناسالم مواجه بوده است، واکاوی «مصوبات کاهش آلودگی هوا» امری ضروری است.
امسال ۶۰ هزار هکتار به باغات شیب‌دار اضافه می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر میوه‌های سردسیری وزارت کشاورزی گفت: در قالب طرح توسعه باغات شیب‌دار باید تا پایان برنامه ششم توسعه، حدود ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی مورد نظر به باغات شیب‌دار تبدیل شود که امسال باید ۶۰ هزار هکتار آن به پایان رسد.
پای دلالان به بازار گندم باز شد
پایگاه خبری راد: عضو شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: با گذشت چند ماه از خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز بسیاری از کشاورزان در استان‌ها، پای دلالان را به بازار فروش گندم باز کرده است.
آغاز تولید آزمایشی پژو 301
پایگاه خبری راد: ایران‌خودرو به احتمال فراوان ازهفته آینده تولید دومین محصول پسابرجامی و مشترک خود با پژو را آغاز می‌کند، تولیدی که البته آزمایشی به حساب می‌آید.
فعالیت‌های تجاری در مرز خسروی از سر گرفته شد
پایگاه خبری راد: دفتر صادرات گمرک ایران اعلام کرد: فعالیت های تجاری در مرز خسروی از سر گرفته شده و صادرات کالا از این مرز به حالت عادی بازگشته است.
چه کسی مسئول جمع‌آوری بازی‌های غیرمجاز است؟
پایگاه خبری راد: رییس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با بیان اینکه تشخیص بازی‌های غیرمجاز از مجاز آسان نیست، حضور کارشناسان این بنیاد را در زمان جمع‌آوری خصوصا بازی‌های رایانه‌ای الزامی دانست و گفت: طبق آماری که منتشر شده، ۱۱ میلیون حلقه سی‌دی غیرمجاز کشف شده است، در صورتی که بنیاد این آمار را قبول ندارد.
خطر حملات سایبری در کمین موسسات خیریه
پایگاه خبری راد: طبق گزارش های منتشر شده ، شمار زیادی از موسسات خیریه در جهان، در مقابل تهدیدها و خطرات حملات سایبری آمادگی کافی را ندارند و در معرض آسیب های ناشی از آن قرار دارند.
تشکیل کانون گردوغبار نتیجه برداشت بی رویه آب زیرزمینی است
پایگاه خبری راد: رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: استفاده بی‌رویه از آب­‌های زیرزمینی علاوه بر افت شدید سطح سفره‌های آب زیرزمینی و فرونشست دشت­‌ها، بحران دیگری را به صورت کانون‌های گرد و غبار پدید آورده است.