18:29 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
لزوم افزایش ضریب نفوذ پنج درصدی بیمه حمل و نقل همسو با اقتصاد مقاومتی
پایگاه خبری راد: تقویت بخش حمل و نقل با هدف کاهش هزینه های تردد کالا و مسافر و بهبود دسترسی بخش تولید به بازارهای مصرف داخلی و خارجی یکی از راهبردهای دولت دوازدهم برای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی است؛ امری که در کنار خود افزایش عمق قراردادهای بیمه را می طلبد.
شرکت برق برای "پردیس" و "پرند" دست جنباند
پایگاه خبری راد: پس از آنکه مدیران عامل شرکت‌های عمران پردیس و پرند از نبود خدمات و انشعابات مسکن مهر گلایه کردند، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از کمک ۳۰ میلیارد تومانی اسناد خزانه اسلامی برای برق رسانی به ۹۰ هزار واحد مسکن مهر خبر داد.
بخش خصوصی یا بخشک های خصوصی- پدرام سلطانی*
پایگاه خبری راد: بخش خصوصی تاکنون نتوانسته است سهم شایسته‌ای در اقتصاد داشته باشد؛ زیرا نیاموخته است که راه رشد و بالندگی از پیوستگی و همبستگی می‌گذرد و به جای کمک به یکدیگر، ترجیح می‌دهد کوره‌راهی برای رساندن بار خود به مقصد داشته باشد.
چرا هیات مدیره شرکت‌های ورشکسته پاداش می‌گیرند؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه ۱۶ درصد اقتصاد کشور در حوزه تامین اجتماعی است، گفت: صندوق‌های بازنشستگی به جای ورشکستگی باید به سمت درآمدزایی و بهره‌وری بروند.
حمل ترکیبی با کارنه تیر از اسلوونی تا ایران برای نخستین بار در دنیا
پایگاه خبری راد: طرح آزمایشی حمل ترکیبی تحت پوشش سند گمرکی ترانزیت بین المللی «کارنه تیر»* برای نخستین بار بین 71 کشور عضو این کنوانسیون جهانی با مشارکت گمرک جمهوری اسلامی ایران با موفقیت اجرا شد.
تاخیر 10 ساعته پرواز مشهد - شیراز
پایگاه خبری راد: مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز صبح جمعه شرکت هواپیمایی کاسپین از مشهد به شیراز با 10 ساعت تاخیر انجام می شود.
کشف طلای قاچاق اتوبوسی در مرز بازرگان
پایگاه خبری راد: ماموران گمرک جمهوری اسلامی ایران در بازرسی از یک اتوبوس ورودی از ترکیه در مرز بازرگان برای دومین بار در یک هفته گذشته موفق شدند 2 کیلو و 215 گرم طلای ساخته شده را کشف و ضبط کنند.
ترافیک محورهای غربی نیمه سنگین است/محدودیت ترددی اربعین تا سه شنبه
پایگاه خبری راد: افزایش بازگشت زایران اربعین حسینی (ع) به کشور، تردد جاده ای در محورهای منتهی به نقاط مرزی غرب کشور را پرحجم و ترافیک را در برخی نقاط این جاده ها نیمه سنگین کرده است.
مناطق آزاد در تیررس چکش‌کاری مقررات صادرات و واردات
پایگاه خبری راد: در حالی آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات با چکش‌کاری توسط دولت دچار اصلاح شد که مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی محور اصلی این اصلاحیه هستند.
موتورسیکلت‌ها ۴ برابر خودروها آلودگی دارند
پایگاه خبری راد- رییس سازمان ملی استاندارد با اشاره به وضعیت استاندارد موتورسیکلت‌های موجود گفت: یک موتورسیکلت کاربراتوری چهار برابر یک خودرو ایجاد آلودگی می‌کند.