18:23 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
۱.۲میلیون بشکه نفت خام سوآپ به تهران رسید
پایگاه خبری راد: مدیر شرکت لوله مخابرات نفت منطقه تهران از سوآپ یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت خام سوآپ به منطقه تهران خبر داد.
گله‌مندی سلطانی‌نژاد از ناملایمات معاملات پسته در بورس کالا
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بورس کالای ایران می‌گوید بورس کالا برای معاملات پسته در بورس با ناملایماتی همراه بوده است. او معتقد است اگر سرمایه گذاری مجدد در پسته نشود و تجارت پسته به سود باغدار نباشد، در سال‌های آینده در معاملات پسته با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.
اهداف پنهان شراکت انرژی روسیه با ایران چیست؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل روس‌نفت به تازگی و در سفر اخیر رییس جمهور روسیه به تهران، نقشه راهی را برای سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد دلاری در بخش انرژی ایران اعلام کرده است.
جدیدترین اخبار از موسسه ثامن‌الحجج
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک پارسیان درباره آخرین وضعیت موسسه ثامن‌الحجج اظهار کرد: قرار شده که هیات تصفیه با شرکتی در چهارچوب یک قرارداد مشاوره‌ای به توافق برسد و برای وصول تسهیلات اعطایی موسسه اقدام کنند.
همه از تکالیف قانونی یارانه باخبرند اما...
پایگاه خبری راد: حدود هفت سال از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها گذشته و پرداخت یارانه‌های نقدی همچنان به روال گذشته ادامه دارد. رئیس سازمان برنامه و بودجه از این که قانون بودجه برنامه پرداخت یارانه را مشخص کرده و از سال ۱۳۸۹ تاکنون به تفصیل اعلام شده است، سخن گفته اما وی صراحتی در این باره نداشته که هیچ گاه به عنوان دستگاه اصلی متولی اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها عملکرد دقیقی نسبت به الزامات بودجه برای یارانه نداشته‌ است.
اعطای مجوز شرکت‌داری به راه‌آهن، بخش خصوصی را زمین‌گیر می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا معقتد است قانون جدیدی که در آن به راه آهن اجازه تاسیس و مدیریت شرکت های حمل و نقل ریلی را می دهد نه تنها به این صنعت کمکی نخواهد کرد که حتی باعث زمین گیر شدن بخش خصوصی و ایجاد مشکلات جدید برای آنها نیز خواهد شد.
برگزاری دومین دور کمیسیون مشترک ایران و ساحل عاج در ابیجان
پایگاه خبری راد: سفیر جمهوری اسلامی ایران در ابیجان، با "دانیل کابلان دانکان" معاون رئیس جمهور ساحل عاج دیدار و گفت‌وگو کرد.
آسفالت‌سازی سالانه ۸میلیون مترمربع از معابر روستایی در کشور
پایگاه خبری راد: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: سالانه ۸ میلیون مترمربع از معابر روستایی در کشور آسفالت‌سازی می‌شود.
سکه‌های تقلبی از طریق فروشندگان سرپایی توزیع می‌شوند
پایگاه خبری راد: درپی مطرح شدن موضوعی مبنی بر فروش سکه‌های تقلبی وکیوم شده در بازار مصرف، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: این گونه اجناس تقلبی نمی‌توانند واحدهای شناسنامه‌دار باشند و از جانب فروشندگان سرپایی توزیع می‌شوند.
خیز عربستان برای تسخیر بازار عراق
پایگاه خبری راد: رئیس میز عراق در سازمان توسعه تجارت گفت: به نظر می‌رسد عربستان برای افزایش سهم خود در بازار عراق خیز بلند برداشته است.